søn, 04/10/2009 - 23:50
Brewers vandt en tæt spillet kamp 14-6.
Vejret var desværre meget "dræbende" mht til kastespillet..
Tak til Swans for en god, fair og intens kamp!
håber ikke der skete noget alvorligt med jeres QB?
"Who's on First?"
Brewers vandt en tæt spillet kamp 14-6.
Vejret var desværre meget "dræbende" mht til kastespillet..
Tak til Swans for en god, fair og intens kamp!
håber ikke der skete noget alvorligt med jeres QB?
"Who's on First?"
Nej nej vores QB er sku okay, kan skulle bare lige sunde sig lidt, det var også et sygt hit han fik .. men ja må sku sige at det var fortjent nok i vandt, men jeg vil sige at jeg er stolt over den måde vi spillede på hele kampen igennem, med de 12 spillere vi havde m9od jeres 21 og vi var meget små i forhold til jer.. men jo tak for kampen, den var fed og tillykke med guldet (:
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
ja det var et godt hit ! det så i hvert fald voldsomt ud..
i kæmpede skide godt og skal også have stor ros for jeres spil! Fedt at se et hold med spillere der spiller begge veje, nå helt til finalen og gi den gas hele kampen igennem,,
en skam vejret var så elendigt! tror kampen ville have været noget mere "publikums venlig" med flotte spil..
Vi glæder os til næste sæson :)
tak for i år !
"Who's on First?"
ja vi har sku fået trænet noget kondition i løbet af året når vi nu er så lidt, men ja det ar sku ikke nok ..ja vejret var elendigt, det var fandme ærgeligt, vi har lavet på vores kaste angreb hele sæsonen, har scoret 130 point på 9 kampe, og så ender det med sådan et vejr i finalen, det sku ærgeligt (: men i har vel også et u19 hold næste år? skal ihvertfald spille u19 næste år og det er vi en der skal..
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
Malthe Eisum Fra Thisted Brewers har lagt disse billeder ind på
http://www.youtube.com/watch?v=-TX6N5jqNBE
Det er min personlige holdning.
Jeg ved ikke om det bliver til et u19 hold næste år.. der er vidst 8-10 der rykker op fra junior, men problemet er mere det, at vi dermed får 3 hold (u16, u19 og senior) og pludselig står i problemer med plads, udstyr, dommere osv..
"Who's on First?"
tjaa okay, de fleste spillere der var på var på banen mod os syntes jeg ellers var mere end klar til at spille u19 bold, men ja kan jeg godt se, i er jo også en rimelig ny klub, men vi ses måske næste år så :)
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
mem hvad så med de 8-10 stykker, hvad skal de så? senior?
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
hvis man søger dispensation til mere end 9 siger reglerne at man SKAL oprette et u19 hold i stedet.. det hele er lidt uklart men der bliver arbejdet på sagen :)
"Who's on First?"
man, 05/10/2009 - 07:17
Tillykke til Brewers.
Vi spillede 2 gange mod jer i år (MidWest) og i spillede sq godt. Fortjent i vandt.
Hils alle junior og ønsk dem tillykke
Alle kommentar er personlige, og kan ikke vedhæftes klubben