Pregame Music..

Mattgylper
Mattgylper's billede
Medlem siden: 15/01/2009

man, 02/03/2009 - 21:27

Har tænkt mig at lukke op for et gammelt Usfootball-emne, hvad for noget musik hører i inden en kamp, og har i nogle ritualer som SKAL overholdes..

skriv gerne begge dele, men i må også gerne lade vær hvis i synes det er lidt pinligt..

Angående mig selv: så kan alt med Lil' Wayne gå.
Plejer at hører "A Milli" "Let it rock" og sådan nogle sange..

Hilsen Mattias :P

Hobro Steelers, # 58

veandersen
Medlem siden: 18/01/2009

man, 02/03/2009 - 21:33

Lil Wayne er Nice. Men for mit vedkommende skal der helst gang i den. Lidt agressivitet er altid godt. Slipknot og Korn plejer at hjælpe med det. Ellers er generelt rock eller rap at foretrække.
Har ikke rigitg nogen ritualer.

Thor Kirkegaard
Medlem siden: 19/01/2009

man, 02/03/2009 - 22:06

ja vi plejer at høre "Mulan sangen" eller som den vist rigtigt hedder "rigtige mænd" det nyder vi meget:)

Thor Kirkegaard #27 LB Thisted Brewers

Graucob
Graucob's billede
Medlem siden: 17/01/2009

man, 02/03/2009 - 23:09

Let it rock er den bedste til at varme op til, hehe, hvis du kan lide rock, så prøv Warrior - Kid Rock

Dear Lord and the battles we go through in life. Give us a chance to play, with chance, poison and strenght. If we should win, then let it be by the code, with honor held high. If we should lose, lets stand by the road, and cheer as the winners go by.

Klarskov
Klarskov's billede
Medlem siden: 16/01/2009

man, 02/03/2009 - 23:11

Jeg skal hører "Lose Yourself"- Eminem før hver kamp,
hver gang jeg hører den sang bliver jeg fired up.
men "Rigtige Mænd" er også en nice sang :P

Oaks Football

Graucob
Graucob's billede
Medlem siden: 17/01/2009

man, 02/03/2009 - 23:22

Nåh ja, glemte helt DJ Khaled, alt hans musik er perfekt for mig når jeg varmer!

Dear Lord and the battles we go through in life. Give us a chance to play, with chance, poison and strenght. If we should win, then let it be by the code, with honor held high. If we should lose, lets stand by the road, and cheer as the winners go by.

karenkewitzchs
karenkewitzchs's billede

tir, 03/03/2009 - 08:23

Der er en sang der skal høres !!! Refused - New Noise ... Fucking good, kender den måske Friday Night Lights! Men noget hårdt rock er godt i locker .. Noget andet Refused, noget Disturbed .. Noget rap er også godt.. Måske noget Fort Minor, Kanye West, Lupe Fiasco, lidt af hvert.. Og så en sind along sang: Marvin Gayes version af Ain't No Mountain High Enough :D Det sætter god stemning!

Peace

awohoo

Claus Linnemann
Medlem siden: 03/03/2009

tir, 03/03/2009 - 08:24

Kan oplyse at en af de mest fantastiske (og sindssyge) spillere hørte lovesongs. Hvis han ikke gjorde det var han helt færdig til kampen - gjorde det for at holde sig selv nede og ikke bruge al krudtet inden kampen. Til dem der ikke har læst hans bog kan den varmt anbefales - Bill Romanowski.

Pepsi
Pepsi's billede
Medlem siden: 23/02/2009

tir, 03/03/2009 - 14:29

Hej vi har godt nok ikke spillet en kæmp i nu men det er næsten åben lys hvilken snag vi skal høre og det er selvfølgelig AC/DC med Thunderstruck for så kan vi synge ah ah ah ah Randers THUNDER

Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder

Pedersen
Medlem siden: 16/01/2009

tir, 03/03/2009 - 23:59

Jeg plejer at lave en playlist med noget musik som noget af det første på gameday. Så kan man sidde og alt efter humør og så videre finde de sange der lige fungerer for en. Så hører jeg dem egentligt mere eller mindre hele dagen op til kampen.

Men nogle af de faste numre der næsten altid er med er Refused-New noise(hvor der er smidt lidt pistolskud ind i starten) Drowning Pool-Bodies, Loc og Crew-Læg den hater ned, Metallica-Battery, Boom-P.O.D og selvfølgelig altid et par numre fra verdens bedste band AC\DC.
Så generelt heavy, rock og rap er the shit for mig, og ved også det er noget af det samme mange af de andre fra holdet hører .

Pepsi, taget i betragtning hvordan i staver jeres holdnavn burder i så ikke høre "Stik mig en øl(Thor)" også?;-)

http://www.youtube.com/watch?v=t3dD_bzM2EY

Knight Rider
Knight Rider's billede

ons, 04/03/2009 - 10:54

På vej til kamp: Pantera

Omklædningsrum: Rammstein