USfootball spørgeundersøgelse

Administrator
Administrator's billede
Medlem siden: 29/07/2009

tir, 24/11/2009 - 09:47

På USfootball.dk ønsker vi at vide hvordan brugerne ser på USfootball. Derfor har vi lavet en lille spørgeundersøgelse som vi håber så mange som muligt vil være behjælpelige med. Det er vigtigt da vi kan bruge det i vores fremtidige udvikling af siden.

1. Er USfootball's mål at kunne tjene penge på bannerreklamer?

2. Ønsker USfootball det bedste for sporten, eller for USfootball sig selv?

3. Hvad er godt ved USfootball?

4. Hvad er dårligt ved USfootball?

5. Hvad kunne gøres bedre?

6. Vidste du at alle klubber selv har mulighed for at uploade deres egne nyheder på USfootball samtidig med at hver klub har deres egen klub-infoside?

7. Synes du at klubberne forstår at udnytte disse to muligheder (redigere i infosiden og uploade nyheder)?

8. Burde USfootball have stillinger og resultater fra de danske ligaer og kampe?

9. Hvilken generel bedømmelse vil du give USfootball fra 0-10 ?

Kristiann
Medlem siden: 08/02/2009

tir, 24/11/2009 - 10:24

1 - Nej det tvivler jeg stærkt på.
2 - At udvikle sporten udvikler vel også hjemmesiden, så det er begge.
3 - Mulighederne for kommunikation og nyheder.
4 - Der er måske mangel på aktivitet her i vinteren.
5 - Som nævnt længere nede, burde USfootball måske inholde resultater og stillinger
i de forskellige rækker.
6 - Ja, det har i meldt kraftigt ud med før (godt).
7 - Nej synes ikke det bliver udnyttet nok.
8 - som ovennævnt - ja.
9 - 7-8

Sittin atop the clouds pickin diamonds baby!
- #1 THOGERSEN

Fap_On
Fap_On's billede
Medlem siden: 15/01/2009

tir, 24/11/2009 - 12:03

1. Nej, det burde det hvertfald ikke.
2. Helt klart det bedste for sporten.
3. At man prøver at få klubberne til at involvere sig ved hjælp af admin modul.
4. Lancering af nye tiltag før de er 100 % færdige.
5. Hvad kunne gøres bedre? - ???
6. Yup var til info møde.
7. Nej, og klubberne burde bruge de 2 minutter det tager, for ellers er der ingen andre end klubben selv der ser nyheden.
8. Ja, hvis det ikke bliver for omfattende og besværligt at indrapportere
9. 8

An Oak can bend
But it will never
BREAK.
Lasse Haizmann #9 Oaks.

Rapsac
Medlem siden: 25/02/2009

ons, 25/11/2009 - 16:53

1. Er USfootball's mål at kunne tjene penge på bannerreklamer?
Jeg vil ikke sige at jeg opfatter det som USFootballs mål. Men jeg er da forstående for hvis bannerreklamer blev implementeret for at tjene en skilling eller to.

2. Ønsker USfootball det bedste for sporten, eller for USfootball sig selv?
Jeg opfatter det som, at USF for alt andet ønsker at fremme dansk football.

3. Hvad er godt ved USfootball?
Det gode ved USF er at sitet rammer bredden, og vi får nyheder fra mange klubber. Man hører så meget om NFL og College, men jeg har savnet at høre fra de danske klubber - det gør jeg her!

4. Hvad er dårligt ved USfootball?
Som webdesigner (det er mig du har haft kontakt med) synes jeg jo at siden er lidt outdated. Det ville ikke gøre noget hvis der kom nogle Web 2.0-funktioner ind på siden, evt. standings fra de forskellige ligaer når sæsonen kommer igang - ugentlige opfølginger på hvordan den pågældende uge er forløbet. Derudover synes jeg godt man kunne gøre sig lidt mere umage mht. nyhedsgrafikken.

5. Hvad kunne gøres bedre?
Se ovenstående. Derudover måske lidt flere skribenter, men jeg ved godt hvor svært det er at finde.

6. Vidste du at alle klubber selv har mulighed for at uploade deres egne nyheder på USfootball samtidig med at hver klub har deres egen klub-infoside?
Ja.

7. Synes du at klubberne forstår at udnytte disse to muligheder (redigere i infosiden og uploade nyheder)?
Nej, specielt når vi kommer til NL-klubber synes jeg ikke at der er nok med.

8. Burde USfootball have stillinger og resultater fra de danske ligaer og kampe?
Ja :)

9. Hvilken generel bedømmelse vil du give USfootball fra 0-10 ?
Potentialet er højt, men lige pt. vil jeg give 5-6.

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

tor, 26/11/2009 - 08:12

1) Har absolut ikke noget imod vis USFootball tjener lidt penge til driften ved bannerreklamer.

2) Det er vel brugerne der definerer om det tjener sporten eller om det blot er et forum til brok

3) At det er for alle

4) At det er for alle

5) Flere skribenter og måske links til artikler om football i andre lande etc.

6)Ja det har jeg også folk til at gøre.

7)Kan kun tale for os selv, når jeg siger ja det kan vi godt finde ud af.

8)Et link til infosport burde gøre det.

9) 6 men stigende.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

karenkewitzchs
karenkewitzchs's billede
Medlem siden: 15/01/2009

lør, 28/11/2009 - 12:08

1. Tror jeg absolut ikke det er. Godt med nogen penge, hvem ville ikke have det. Men det er ikke målet.

2. Alle ønsker det bedste for en selv, men USfootball ønsker også det bedste for sporten !

3. At alle medlemmer/fans af sporten kan kommunikere nemt. God information/nyheder på forsiden.

4. Tjaa, det ved jeg egentlig ikke. At der nogen gange kan være lidt stille i alle forumerne, men det er jo ikke USfootballs skyld.

5. Flere skribenter til nyheder rundt omkring i klubberne. Altså some kind of reportere.

6. Ja det vidste jeg godt.

7. Næhh ikke rigtig. Der er nogen klubber som gør det mere end andre. Og nogen klubber som overhovedet ikke gør det.

8. Ja tak.

9. Da det er den eneste rigtige side af denne slags er det lidt svært. En 8 stykker, der er altid plads til forbedring.

Peace

awohoo

Administrator
Administrator's billede
Medlem siden: 29/07/2009

tir, 01/12/2009 - 00:54

Vi er super glade for de folk som har givet sig tid til at skrive svar på vores spørgeskema. Men det er vigtigt endnu flere kan deltage, ellers går vi ud fra siden ikke kan blive bedre? ;-)

NB. Det er tilladt at efterlade andre bemærkninger.