lør, 03/27/2010 - 04:11
Ja nu er der mindre end en måned til kick off så vi kunne vel lave noget power ranking?
Jeg ved ikke meget til de jyske hold så jeg prøve med "danskerne" :P
1. Kings
2. Monarchs
3. Slagese
Ja vi har mistet nogen spillere i kings men det samme er sket for monarchs som var vores største konkurent.
Slagelse havde nogen problemer med deres spil, men det kan dog sagtens havde ændret sig i off seson så det bliver spænende at se, men ellers holder jeg fast i denne power ranking.
Men hvad med de jyske hold? Razorbacks 89'ers og tigers, kunne få nogen jyske power rankings?
Jeg venter spændt
Be a king, or be a nobody

lør, 03/27/2010 - 15:11
Jeg tænker også at finalen bliver mellem de sjællandske hold, og ved heller ikke så meget om de jyske hold, men hvis man kigger på papiret så vil jeg tro det ender sådan her;
1. Roskilde Kings
2. Avedøre NFA Monarchs
3. Triangle Razorbacks
4. Århus Tigers
5. Slagelse Gladiators
6. Aab 89'ers
Men som sagt er det svært helt at vide sig sikker på. Tror slet ikke man skal undervudere de jyske hold fordi de har taget springer fra 7-9 mandsbold... ALLE holdene har selvfølgelig mistet nogen spillere til U19 bold, men "You lose some, you get some" så nye spillere er kommet til, men tror det bliver uffateligt tæt i år, og rækkefølgen kune lige så godt hedde
1. Aab 89'ers
2. Slagelse Gladiators
3. Århus Tigers
4. Triangle Razorbacks
5. Avedøre NFA Monarchs
6. Roskilde Kings
Men tror nu mest på den først.