Mock Draft 2010

Administrator
Administrator's billede
Medlem siden: 29/07/2009

tir, 30/03/2010 - 12:42

Kære læsere af USfootball.dk

Vi udvider snart USfootball.dk med en NFL-del. Dette er den første officielle artikel fra den kant. Alle NFL-skribenter arbejder frivilligt, så vi håber at i vil tage godt imod dem og NFL-stoffet. Skulle der være flere af jer der har lyst til at skrive om NFL, så kontakt os endelig på nfl@usfootball.dk.

Link til USfootball's Mock Draft 2010:
USfootabll.dk http://www.usfootball.dk/nyheder/mock-draft

Hvad er din egen mening?

tvede-rasmussen
tvede-rasmussen's billede
Medlem siden: 04/05/2009

tir, 30/03/2010 - 15:50

Hvor er mccoy, d-tacklen fra oklahoma. Flere eksperter har ham som den højst rangerede spiller i denne draft. Han bliver sammenlignet med Albert Hainesworth og Warren Sapp.

Mr. Crazy
Mr. Crazy's billede
Medlem siden: 15/01/2009

tir, 30/03/2010 - 16:48

• 7. Cleveland Browns
Gerald McCoy
Position: DT
Årgang: Junior
College: Oklahoma Sooners
Højde: 195 cm
Vægt: 135 kg

Hvis Chiefs og Seahawks begge vælger at adressere den offensive linje, vil jeg have meget svært ved at se McCoy falde forbi Cleveland Browns. Dette på trods af Browns har større needs end defensive tackle, dog har de tradet Corey Williams til Lions og McCoys værdi er simpelthen for høj til at lade ham passere.

Mangini vil elske at have en dynamisk spiller som McCoy til at spille defensive end i deres 3-4 forsvar. En af McCoys styrker er hans evne til at pass-rushe, og han vil kunne generere det pres på modstanderens QB, som Browns vil mangle efter at have tradet Kameron Wimbley til Oakland. Samtidigt er han en god leder i omklædningsrummet og Browns har om nogen brug for spillere, der ikke er bange for at gå forrest.

Lige der :)

Udemærket Mock draft og man kan jo altid diskuterer det ene og det andet...! Mener nu at netop Mccoy burde være noget højere oppe...! Seattle eller Kansas?

FREAK ON THE FIELD:)

AFC Holstebro Dragons

I collect fumbles! 4 ON THE SEASON...

johanwang
johanwang's billede
Medlem siden: 30/03/2010

tir, 30/03/2010 - 16:58

Tak for hjælpen Crazy :).

Jeg er enig med din betragtning omkring Mccoy, og overvejede ham især til Seahawks. Jeg tror ikke på Chiefs vælger ham, da de allerede har brugt mange penge på Glenn Dorsey og har et større need for en OT.
Endte dog med en tackle, da left tackles på det sidste er blevet en sjælden kvali-vare og Bulaga er poleret nok til kunne erstatte Walter Jones.

Det afhænger meget af Lions' valg som nr 2. Hvis de vælger Suh istedet for Okung, bliver McCoy formentlig valgt som nr 3 af Bucs.

NFL - skribent

Mfittythree
Mfittythree's billede
Medlem siden: 28/03/2010

tor, 22/04/2010 - 21:59

En af de mest underrated spillere i den her draft, og naak i den foerste runde er CB Kyle Wilson fra boise state, havde et fantastisk senior aar og spillede naesten en perfekt senior bowl .. samtidig er Tim Tebow nok en af de mest overrated spillere i den foerste runde, han har simpelt hen ikke nok teknik lige nu til at jeg ville picke ham saa hoejt !! naar man kigger paa andre QB's som Colt Mccoy og Dan Lafeuver og slet ikke at naevne Sam Bradford saa er han alt for hoejt oppe ! Min Mock draft ville nok se saadan her ud

Samn Bradford - Rams
Ndamukong Suh - Lions
Kyle Wilson / Gerald Mccoy - Buccaneers
Trent Williams - Redskins
Bryan Buluga/ Eric Berry - Chiefs

“You have to play this game like somebody just hit your mother with a two-by-four.”