søn, 18/04/2010 - 13:47
Nogle der har et bud på en Power Ranking for henholdsvis Øst- og Vestkonferencen? Så skriv her :)
Alle bud er selvfølgelig personlig mening.
Roj Ahmed
U19 QB
Odense Swans
Nogle der har et bud på en Power Ranking for henholdsvis Øst- og Vestkonferencen? Så skriv her :)
Alle bud er selvfølgelig personlig mening.
Roj Ahmed
U19 QB
Odense Swans
Så vidt jeg ved er der en dal af Tomahawks spillere fra sidste år blevet senior eller passer det?
De kalder mig Prime Junior
Så vidt jeg ved er der en dal af Tomahawks spillere fra sidste år blevet senior eller passer det?
Den eneste profil jeg har hørt rykker op fra Tomahawks er deres QB Forsbøl, ellers skulle holdet være intakt med deres andre profiler: QB/WR Carøe, RB/WR Lou'neal og C/DL Esben. Ved ikke om LB Lyster er rykket op, men hvis han er, vil det også kunne mærkes på Tomahawks D.
Jeg giver også #33 ret i rankingen for øst. Medmindre Slagelse har deres NL spillere med - så kan den godt gå hen og blive spændende.
Men held og lykke til alle holdene, håber I får en fed sæson!
På defense har der været et par udskiftninger. Men offense er udover QB Morten Forsbøl, det samme.
Lyster er da også rykket op og er vel også I Canada i følge ham selv eller er han kommet hjem?
Vil ikke lave nogen ranking, men hvis Tomahawks har den samme bredde som sidste år, er de vel nok favoritter?
Men tror generelt at rækken bliver af lav kvalitet.
Jeg så Lyster til en Demons kamp i lørdags, så hjemme er han i hvert fald. Men ved ikke hvad årgang han er..
Ja jeg tror desværre også at Øst i år ikke har så meget at komme med, men håber da at jeg tager fejl og at de kan true jyderne (som jeg intet aner om)...
Spiller du U19 eller sr. Mads?
Lyster er rykket op.
Kan vi holde os til emnet, guys? <3
Roj Ahmed
U19 QB
Odense Swans
søn, 18/04/2010 - 22:21
Øst:
1. Tomahawks
2. Wolfpack
3. Vikings