tir, 17/03/2009 - 10:15
nogle der har haft træningskampe for at mærke formen?
og hvad var udfaldet?
Towers@stallions
Tak for en super fed kamp men udfaldet som forventet. taget i betragtning at dette var vores første kamp med nyt system fik vi meget med fra kampen... vil også sige tak på den gode måde for det største hit jeg har fået i de 10 år jeg har spillet... hehe så dig ikke..
ikke mindst tak til Herning for at træde til som dommer fredag eftermiddag... det er sku noget mange klubber kan lære af...
Selv tak for kampen stallions, og mange tak for indsatsen efter kampen(nøglen), den vil blive husket længe af fru medic :D
Jeg tror et par Horsens spillere lærte at se sig om på punt den dag... jeg fik ihvertfald ram på et par stykker.
jeg lærte så at blive tørret godt og grundigt af #89... godt løbet ;-)
#2 Roskilde Kings
Den sidste kan jeg også skrive under på ! #89: Godt løbet - hårdt og brutalt ! :)
Selv tak for kampen, i spillede rigtig godt og det var super fedt at komme igang iår, især mod et så vel spillende hold som jer.
Stor ros til jeres defensive spil, godt at se/mærke at i var næsten altid 3 mand på tacklingen, ved linjen.
Super fedt, håber vi mødes næste år ;)
Hard work, motivation and dedication
tir, 24/03/2009 - 11:02
Ja vi her i Randers havde mod Silkeborg i weekenden og vi må jo desvære sige at de nok vandt på tavlen, men vi fik den træning ud af det som alle de nye havde brug for, vi var kun 3 der har spillet football før resten ca. 20 er helt nye. Vi havde haft traning camp fra fredag efter middag med 3 X træning samt en lille overraskelse løbe tur lørdag morgen på km 8 så folk var sku nok også lidt træt da de kom hjem søndag aften. Hilsen Pepsi Randers Thornder
Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder