Røvtur på Stadion !

Xpres
Medlem siden: 19/05/2009

man, 26/04/2010 - 19:49

Ja så fik jeg da folk til at kigge ;-)

Men jeg ville bare tage det op om hvad folk synes om at betale 40-50 kr for at komme ind på at stadion for at se en NL kamp.

Personligt synes jeg det er synd at nogle af de klubber der har adgang til at spille på stadion (mens andre kæmper forgæves) ikke har nogle problemer med at opkræve en pæn entre men så ellers spiser tilskuerne af med ingen scoringstavle (eller en der kun tæller score når en frivillig gider skifte tallene ud), ingen speak, ingen musik, ingen kampprogram, ingenting udover et kold plastiksæde og en football kamp.

Hvorfor så spille på et stadion hvis man ikke levere et produkt der passer til omgivelserne.
Så opkræv 20 kroner for en ståplads på en græsplæne det er da til at forstå.

Hvad mener folk man kan forvente ?
Er det mig der er forvænt eller stiller for store krav ?

Bare mine tanker.

kings71
Medlem siden: 21/03/2010

man, 26/04/2010 - 22:17

Altså personligt syntes jeg du har helt ret... dog skal det lige siges at jeg er under 18 og mit hold (stars) er det gratis at komme ind når man er under 18, men jeg syntes også det er for dyrt, stars har måletavle, men uden andet end score da tiden aldrig virker, speakeren er ja bare de gange dommeren siger noget (Det syntes jeg dog er en lækker detalje, at han snakker over stadium højtalerne)... men alt i alt syntes jeg også 50 kr,- er for meget, for for lidt

TBJ99
Medlem siden: 26/01/2009

tir, 27/04/2010 - 02:50

Er det ikke hvad man kan forvente når nu klubberne skal betale flere penge til Daff´s underskud? Pengene skal jo komme et sted fra, og det kan være at man så er nød til at skære i udgifterne til feks et kampprogram.
Hvis man forventer sasliga forhold og stemning til football kampe i DK, er man da lidt naiv.

dikal
Medlem siden: 16/01/2009

tir, 27/04/2010 - 06:50

Hvis man ikke gider at betale 50kr for at komme ind, gider man ikke se fodbold. Ellers må det blive en mindre fadøl om aftenen.

TJ
Medlem siden: 16/09/2009

ons, 28/04/2010 - 09:20

[quote=dikal]Hvis man ikke gider at betale 50kr for at komme ind, gider man ikke se fodbold. Ellers må det blive en mindre fadøl om aftenen.[/quote]

Enig, at betale 50kr. for at se den sport man holder af på elite niveau er sku ikke dyrt, og det er et middel til gavne økonomien og skabe vægst i sporten.

It is good to be a King, og giv mig noget KAGE

Redskin
Medlem siden: 17/01/2009

tir, 27/04/2010 - 06:59

Tja, det er jo et forbunds krav at NL skal spilles på stadion...
Er det kampen eller pølser, øl og vand man kommer for ?
Hvis man synes det er for dyrt, kan man jo bare vælge at blive væk !

kings71
Medlem siden: 21/03/2010

tir, 27/04/2010 - 08:07

Selvfølgelig tænker jeg ikke på sasliga forhold, men tænker på noget så simpelt som musik i højtalerne... så lille en detalje vil (syntes jeg) give super meget mere stæmning på sidelinjen, og da der ofte er højtalere på stadion, er det jo ikke den helt store udgift.

Feighery
Medlem siden: 18/04/2010

tir, 27/04/2010 - 10:51

Det giver da en super fed stemning når der er musik i højtalerne og lidt action uden for banen.
Vi hos Tigers vil gøre mere ud af vores hjemmekampe i år. Det er en god måde at gøre dagen mere spændende for dem der måske ikke kender så meget til sporten endnu. Så både publikum, spillere og klubben vinder da på den slags.. Og udbredelse af vores fede sport er altid godt!
Nu spiller Tigers ikke på stadion, så vi tager normalvis ikke entre, men jeg ville da være villig til at betale et mindre beløb for at se football på et rigtig stadion.

Christopher Feighery

Coach ICE©
Coach ICE©'s billede
Medlem siden: 19/01/2009

tir, 27/04/2010 - 11:18

Jeg må give jer helt ret i Stars.. det er DAFF´s skyld.. De tvinger jer til at spille på et dyrt stadion, nye unifomer, import spiller og coaches, så er der ikke meget tilbage i kassen , til at give en u16 eller U19 spiller en gril pølse og en kold cola fra kassen, til lige at vende lidt musik ala giro 413 stil mellem spillene.

tag jer sammen!! det kan i sq gøre bedre til en 50 ´er.--

Purple is the mother off all coloers

kritiker09 (ikke efterprøvet)

tir, 27/04/2010 - 18:55

[quote=Coach ICE©]Jeg må give jer helt ret i Stars.. det er DAFF´s skyld.. De tvinger jer til at spille på et dyrt stadion, nye unifomer, import spiller og coaches, så er der ikke meget tilbage i kassen , til at give en u16 eller U19 spiller en gril pølse og en kold cola fra kassen, til lige at vende lidt musik ala giro 413 stil mellem spillene.

tag jer sammen!! det kan i sq gøre bedre til en 50 ´er.--[/quote]

Det er så dumt sagt...

Jeg giver Dikal ret hvis du ikke vil slippe 10, 20 eller sågar 50kr. for at se bold, og støtte klubber og sporten så er du ikke interesseret.

Korrekt at klubber kan gøre mere, program, musik mm. men som alt andet kræver det frivillige.

TBJ99
Medlem siden: 26/01/2009

tir, 27/04/2010 - 22:21

[quote=Coach ICE©]Jeg må give jer helt ret i Stars.. det er DAFF´s skyld.. De tvinger jer til at spille på et dyrt stadion, nye unifomer, import spiller og coaches, så er der ikke meget tilbage i kassen , til at give en u16 eller U19 spiller en gril pølse og en kold cola fra kassen, til lige at vende lidt musik ala giro 413 stil mellem spillene.

tag jer sammen!! det kan i sq gøre bedre til en 50 ´er.--[/quote]

Jeg går ud fra det er mit indlæg du kommenterer?
Jeg er ikke Stars spiller, jeg er Monarchs spiller.
Min kommentar er ikke rettet mod Daff, men Daff´s forrige bestyrelse/Formand hvilket jeg også skriver!
Derudover er dit indlæg barnligt, malplaceret og meget uintelligent. Men sådan er det desværre tit i et åbent debatforum.