man, 26/04/2010 - 19:49
Ja så fik jeg da folk til at kigge ;-)
Men jeg ville bare tage det op om hvad folk synes om at betale 40-50 kr for at komme ind på at stadion for at se en NL kamp.
Personligt synes jeg det er synd at nogle af de klubber der har adgang til at spille på stadion (mens andre kæmper forgæves) ikke har nogle problemer med at opkræve en pæn entre men så ellers spiser tilskuerne af med ingen scoringstavle (eller en der kun tæller score når en frivillig gider skifte tallene ud), ingen speak, ingen musik, ingen kampprogram, ingenting udover et kold plastiksæde og en football kamp.
Hvorfor så spille på et stadion hvis man ikke levere et produkt der passer til omgivelserne.
Så opkræv 20 kroner for en ståplads på en græsplæne det er da til at forstå.
Hvad mener folk man kan forvente ?
Er det mig der er forvænt eller stiller for store krav ?
Bare mine tanker.

man, 26/04/2010 - 22:17
Altså personligt syntes jeg du har helt ret... dog skal det lige siges at jeg er under 18 og mit hold (stars) er det gratis at komme ind når man er under 18, men jeg syntes også det er for dyrt, stars har måletavle, men uden andet end score da tiden aldrig virker, speakeren er ja bare de gange dommeren siger noget (Det syntes jeg dog er en lækker detalje, at han snakker over stadium højtalerne)... men alt i alt syntes jeg også 50 kr,- er for meget, for for lidt