søn, 09/05/2010 - 16:24
Er der nogle der ved hvordan kampen er endt??
Gerne et lille referat hvis det er muligt..
Er der nogle der ved hvordan kampen er endt??
Gerne et lille referat hvis det er muligt..
Wolfpack 34 - 31 Rebels
De kalder mig Prime Junior
Nice.. Havde regnet med det blev tæt, men udfaldet blev som jeg håbede..
Godt gået i Wolfpack..
Fedt at se hvordan i har udviklet jer.
Sorry Lyhne, du har ret. Må være solen
#22 Slagelse Gladiators
ja. De skal lige nævnes at Rebels reducerede to gange indenfor de sidste to min på TDs.
Hvordan så det så ud rent styrke mæssigt. Har jo ikke rigtig set et referat endnu, og er dårlig til at vente.. lol
Forresten nogle gode billeder af jeres kamp mod Rebels Kris.. ;)
Synes at vi var dominerende i hele kampen. Synes lidt at resultatet er lidt misvisende, synes at vi var klart bedre, men okay jeg ser det hele med blå briller :)
Dominerende?? øhh ok, måske blev jeg ramt for mange gange i hovedet eller bare spillede en helt anden kamp, men dominerende er måske set med blå briller champ :-)
Herlev straffede konstant sig selv og gjorde det dermed meget sværre at komme ind i kampen mod et hårdt fightende Wolfpack hold.
Jeg vil vove den påstand at Herlev er bedre end Wolfpack 9 ud af 10 gange og dette var bare den ene gang, hvor et tyndt besat og hårdt skadesramt Herlev mandskab tog til Slagelse og mødte et hold som ikke gav op og med hård fight benyttede chancen til at få det W, som omstændighederne tillod.
Thomas Ravioli
Her er et meget kort referat, dog med "blå" øjne :) taget fra safc.dk
---------------
It was another great football weekend for Slagelse AFC! Our Div. 3 team took on Herlev Rebels Saturday May 8. in a "home game" in Stege. The outcome of that game was a victory for the Gladiators! 24-16 in a well played game with some unfortunate injuries on both teams.
Sunday was kicked off by the U16 team. Avedøre Monarchs visited and had a looong drive back to Copenhagen. For the first time this season the "Mercy rule" was used as the young heores on the combined Slagelse-Stege team gave the Monarchs hell. The game was stopped in 3. quarter when Slagelse score a TD on a long pass down the middle - making the overall score 58-6. A lead by more than 50 points stops the game. Awesome force guys!
At 15.00 hrs Wolfpack took on last years semi-finalists Herlev Rebels in a fantastic game. The Rebels scored the first TD of the game, but failed to make the extra point. After that Wolfpack took over and never looked back! With a halftime score of 21-12 the fans were pretty excited as the Shewolves took the field for another great halftime show!
Picking up the good vibrations in 2. half with 2 more TD`s making the overall score 34-18 things were looking great. But for some reason the Rebels were let back in the game and scored 2 TD`s within the last 2 minutes of the game after recovering an onside kickoff. The Rebels tried another onside kickoff with only 24 seconds left of the game but failed to succeed and the Wolfpack offense could take the field just to run down the clock - making the final score 34-31! This leaves the team with a 2-1 record taking the 2. place in the conference.
Congratulations guys!
----------
update:
Og her er en highlight video igen med blå øjne..
http://www.youtube.com/watch?v=wfSX4hoJR6U
Slagelse AFC
Blå briller eller ej, så er det et nice pick det sidste der..
Min klub er naturligvis fuldstændig ansvarlig for
alle mine udtalelser.. Det er nemmest sådan..
søn, 09/05/2010 - 17:25
Wolfpack vandt 34-24.
Referatet vil jeg lade folk om som har forstand på det.
#22 Slagelse Gladiators