tir, 07/04/2009 - 09:06
Er der nogle som kan skaffe autentiske trøjer? Eller kender nogen som gør? og evt. kan komme med en ca. pris pr. trøje?
På forhånd tak (:
Er der nogle som kan skaffe autentiske trøjer? Eller kender nogen som gør? og evt. kan komme med en ca. pris pr. trøje?
På forhånd tak (:
Jeg har selv prøvet at skaffe en autentisk trøje. Kontaktede outlet.dk for at høre om de evt kunne skaffe dem hjem til en ok pris. Men fik svaret at det simpelthen ikke kunne betale sig for dem hvis de kun skulle bestille et par trøjer af gangen. Så har kigget på et par amerikanske hjemmesider og der står de til ca. 230$ alle steder.
Min pointe er at hvis der er nogle der kender et godt sted så er jeg lutter øre:) God påske!
Prøv Ebay, der kan man altså tit finde Authentic Jerseys til en udemærket pris.
Prøv evt. Nflshop.dk her i Horsens, han har dem ikke på hjemmesiden. Men jeg købte en af ham sidste år.
Hard work, motivation and dedication
Vi vil ikke acceptere flere indlæg med information omkring køb af ulovlige kopivarer på USfootball.dk. Alle fremtidige indlæg af denne karakter vil blive slettet.
vidste ikke det var ulovligt ligefrem...
Hej Riis,
Det er skam heller ikke ulovligt at spørge hvor man kan købe en jersey. Men import, salg og køb af kopiprodukter er i henhold til dansk- og international straffelov ulovligt. Vi ønsker derfor ikke indlæg med information om steder hvor man ulovligt kan købe trøjer. Der har været to indlæg i din tråd som er blevet slettet da de overskred dette. Derfor mit indlæg.
Det er noteret ;)
tir, 07/04/2009 - 09:07
(: