lør, 22/05/2010 - 06:40
Ved ikke kun om det er mig men er der ikke en række for meget i senior til næste år for når NL bliver til 10 hold er der jo ikke mere end 4 hold tilbage i 1 Div, så burde den ikke slå den sammen med 2 Div. så den række kommer op på ca 10 hold og så med to conference, for som det ser ud kan de gamle LR hold jo godt følge med på det plan, for ind til vidre har de to stærkeste oprykker da slået de gamle 1 div hold så jeg syntes det ser ud til at der ikke er så meget foreskel andet end det er 11 mands.
Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder

lør, 22/05/2010 - 08:07
DIF giver bedre tilskud hvis der er mindst 10 hold i en række. Så jeg har også lidt svært ved at se hvordan der både skal være en 1. division og 2. division næste år, medmindre at en stor del af landsrækkeholdene tager springet til 11-mands. Vi er så langt i vores planlægning at vi har søgt dispensation fra ungdomshold-kravet til 11-mands hold.
@Pepsi
Jeg har også på fornemmelsen at I(Thornder) vil spille 11-mands næste år. Men det giver alligevel kun de 19 nuværende 11-mands hold også måske en 3-4 mere.
10 af holdene spiller NL, så der er nok kun hold til en 1. division. Eventuelt delt op i øst og vest.
Cougars #74