tir, 25/05/2010 - 18:49
http://www.castefootball.us/viewarticle.asp?sportID=14&teamID=0&ID=23586
Når i har læst denne artikel og der er mange flere som handler om det samme, så smid en comment.
En af de canere som spiller for mit hold har læst og siger at det foruroligende.
Hvis linket ikke virker så skriv www.castefootball.us.
Spillere som Brian Leonard, Jacob Hester og Peyton Hillis var grunden til at jeg begyndte at kigge nærmere hvorfor hvide ikke længere får chancen. Denne artikel fortalte mig hvorfor....fakta lyver ikke som i vil finde ud af. Så læs den.

tir, 25/05/2010 - 19:26
Det kan du ikke mene seriøst? det er jo ligesom alle de forskellige konspirations teorier omkring 11. september osv..
Ja, de har da fat i noget men det har sgu ikke noget at gøre med undertrykkelse, sorte mænd er bare hurtigere end hvide, tjek top 10 på 100 meteren! Alle sammen SORTE! Vi har jo flere gange fået bevidst at sorte af mere atletiske end hvide, det går hel tilbage til da der stadig var undertrykkelse, der tvang man alle disse "fysiske freaks" til at lave børn sammen så man kunne få børn med forskellige "fordele" i form af hurtighed, atletisk kunnen osv.
At holdene vælger hvide runningbacks kan der være flere grunde til og det tror jeg aldrig helt vi får en forklaring på andet end at 1-2 punch er blevet en trend i løbet af de seneste år.
"If my mother put on a helmet and shoulder pads and a uniform that wasn't the same as the one I was wearing, I'd run over her if she was in my way. And I love my mother." Bo Jackson