VIGTIGSTE IMPORT SPILLER I NATIONAL LIGAEN 2010?

Ronny
Medlem siden: 16/01/2009

tir, 01/06/2010 - 18:13

Vil da gerne lige smide vores egen Jonn Mathews fra Grand Valley State University på denne liste. Han er D2 Allstar spiller på det bedste hold i D2, hvor han spillede TE. Oprindelig blev han hentet til GVSU som LB, da han på High School var All State LB. Men efter kort tid ved GVSU så de hans potentiale som TE og konverterede ham. Han fik dog lov til at spille Special teams og blev GVSU special team player of the year.

I kan jo selv google ham og læse en masse mere om ham.

Med venlig hilsen
Ronny Jeppesen
Sportschef
AaB 89ers

Skalde
Medlem siden: 22/01/2009

tir, 01/06/2010 - 21:35

Jeg undrede mig også over hvorfor han ikke var på listen.

brnldz
Medlem siden: 14/05/2009

tir, 01/06/2010 - 21:39

Hvis man skal være den vigtigste import spiller i NL2010, vil jeg mene at det er lige meget om han har spillet tennis på DIII i 4 år på college og været MVP eller været toppen af special teams på DII.
For hvis vi skal snakke om en vigtig spiller, må der vel være tale om den spiller som har haft mest positiv effekt på sit hold, og hvis en All State HS LB kan sørge for at hans hold er 0-4 og har en mål score på 21-137 vil jeg vove at påstå at han ikke har fortjent det.
Derimod synes jeg at Tate Casey lever op til denne titel, eller Shane Jackson. Yderligere skal det siges at også Wolfpacks import bør nævnes som wildcard da han også har haft en klar positiv effekt på sit hold.

Ronny
Medlem siden: 16/01/2009

tir, 01/06/2010 - 21:53

brnldz - Det er da dejligt at se du har så meget forstand på vores hold, at du kan sige, at han ikke har haft en positiv effekt. Super kommentar.

brnldz

tir, 01/06/2010 - 22:21

Tjah, det kan godt være jeg ikke ved noget om dit hold, men jeg ved da -116 i målscore næppe kan være en positiv ting.
Hvis vi så skal rakke ned på hinandens poster, så skal jeg da fortælle dig, hvad der er galt med din:
For det første snakker du kun om hvad jeres import tidligere har opnået, og ikke hvad han har gjort for klubben, derfor må andre personer (som mig) konkludere ud fra målscore og jeres stilling. Super post/kommentar om man vil.
For det andet, hvis du beder nogen om deres mening så får du den og hvis du ikke vil have den, så lad være med at skrive en tråd.
For det tredje så er det svært at tage stilling til en tråd, når du ikke selv gider laver forarbejdet, for der er for fanden ingen der gider google jeres import, når jeres egen sportschef(dvs. dig) ikke kan skrive en sammenhørende tekst om selv samme spiller.
Yderligere BEHØVER MAN IKKE SKRIVE TITLER SÅDAN HER PÅ NETTET, DA TEKST SKREVET MED STORT ANSES FOR AT RÅBE, DET ER JO IKKE RART AT BLIVE RÅBT I HOVEDET, VEL?

Madslyhneprimetime
Madslyhneprimetime's billede
Medlem siden: 07/05/2009

tir, 01/06/2010 - 22:48

Mc Fight night 1 . runde. Nu mangler vi bare et beat og et emne.

De kalder mig Prime Junior

Ringgaard
Medlem siden: 08/03/2009

tir, 01/06/2010 - 23:08

brnldz - jeg er ret sikker på vores sportschef har ment at selvom klubben har en 0-4 record og -116 i målscore bør han vel stadig figurere i en afstemning over importspillere. Diskussionen om hvorvidt han er den vigtigste importspiller eller ej vil jeg blande mig helt udenom men kan da sige vi er utrolig glade for ham i Aalborg.

SonnesenTB
SonnesenTB's billede
Medlem siden: 21/01/2009

tir, 01/06/2010 - 23:56

1 - 0 til brnldz!!!

I thrive on your hate!

brnldz

ons, 02/06/2010 - 18:04

Ringgaard
For mig virker det som en respons til en vigtigste import spiller liste, som er ikke eksisterende for mit vedkommende da jeg ikke har kunnet finde den på USFootballs hjemmeside. Og da Ronny ikke selv har lavet en liste er det svært at tage stilling på om nu jeres import er værdig til den.

Jeg er da sikker på han er en fin fyr og i er glade for ham, det er da ikke det der skal gøre os uvenner.

TThomsen
Medlem siden: 17/01/2009

tor, 03/06/2010 - 06:55

Hey brnldz.

Der ER (råber faktisk ;) ) lavet en liste på usfootball, en afstemning (som er satans svær at finde). Men hvis du googler "vigtigste import spiller i national" (husk at få " rundt om) så burde du kunne finde den.
Så vidt jeg kan se var Jonn Mathews den eneste importspiller der ikke var på listen, så derfor er det vel fair nok at Ronny som sportschef i 89ers gør opmærksom på dette? Kan vi være enige om det?

Mht. hvad Jonn Mathews har gjort i 89ers så har han scoret 2 af holdets 3 TD's i år, lært især vores O-Line mere end hvad de har lært de sidste 5 år og sidst men ikke mindst har han bragt en god omgang gejst tilbage til klubben. Og ja, så fungerer han også som Head Coach.

Om han er den vigtigste importspiller i år gider jeg slet ikke udtale mig om, det er ca. lige så plat som de folk der efter sæsonafslutning hvert år laver et all-star hold udelukkende med deres holdkammerater hvad enten deres record er 0-10 eller 10-0.

Synes Shane Jackson er et godt bud, han er en yngre model af Ken Suhl, yderst hurtig og god til at løbe bolden (først og fremmest) og faktisk også en god kaster. Og sådan en QB har Razor jo haft held med før.

brnldz

tor, 03/06/2010 - 22:18

TThomsen
Ja, han skulle jo meget gerne være med i den afstemning når han er import.
Det er vel derfor afstemningen er blevet åbnet igen.