Lej af udstyr

Ekblad
Medlem siden: 09/06/2010

ons, 09/06/2010 - 10:40

Hej

Jeg er lærer på Ølgod Efterskole i vestjylland og er begyndt at spille football med nogle af mine elever. De synes det meget sjov. Vi har spillet et par gange nu og synes det kunne være rigtig sjov at prøve at spille med udstyr.
Vil høre om nogen har en ide om det kan lade sig gøre at leje udstyr et sted, hvor meget det kommer til at koste og om der følger en coach med???

Mvh

Mads fra Ølgod Efterskole

Thor Kirkegaard
Medlem siden: 19/01/2009

ons, 09/06/2010 - 10:47

Hej Mads

Jeg ved at DaFF har noget udstyr man kan leje, men ved ikke om man skal være medlem som klub af DaFF. Men man kunne som efterskole sikkert godt lave et hold og faktisk spille i en u16 eller u19 række. kampene forgår jo kun i weekenden så hvis man brænder for det tror jeg det kan fungere..

Pris kan jeg ikke huske.. vi have ikke voldsomt meget i vores klub for at låne over 20 sæt en hel sæson, men set på lang sigt tror jeg det er billigst at bruge 10k-15k på nogle billige standard sæt.

Thor Kirkegaard #27 LB Thisted Brewers

Hurricane 87
Hurricane 87's billede
Medlem siden: 22/06/2009

ons, 09/06/2010 - 11:17

Hos Esbjerg Hurricanes tilbyder vi at komme ud til skole arrangementer, vi medbringer udstyr og vores amerikanske træner. Som har en utrolig viden efter at have været træner på college niveau i 8 år.

Hvis det har interresse kan du kontakte Jan Lykke på 60 95 72 46.

Mikkel Bøgger
Bestyrelsemedlem Esbjger Hurricanes

Hurricanes #87
Give me the ball!!!

Ringgaard
Medlem siden: 08/03/2009

ons, 09/06/2010 - 11:26

I kan også prøve at kontakte enten Ringkøbing eagles, Esbjerg hurricanes eller Herning hawks(under 50 km)... Ved Ringkøbing eagles før har haft godt samarbejde med Vedersø idrætsefterskole om at komme ud og lave træninger og det har været kanon. Men hvis i vil have høj trænerstandard ved jeg Esbjerg har fået amerikansk coach, og kunne da forestille mig eleverne ville synes det er sjovest ;) Har hørt han desuden skulle være rigtig dygtig.. Som sagt ved jeg ingenting om klubberne er villige til at slæbe udstyr med eller om de overhovedet gør i den slags, men hvis jeg var dig ville jeg høre Esbjerg om der kunne sættes noget op der... (hvis i tænker på at starte noget seriøst op kan det som Thor siger godt betale sig at snakke med DAFF)..

Håber det lykkes for jer :)

Ekblad
Medlem siden: 09/06/2010

ons, 09/06/2010 - 16:14

Tusind tak for hjælpen jeg prøver at undersøge det nærmere. Desværre er jeg der ikke næste år fordi jeg skal læse færdig. Det kunne ellers havde været fedt at starte et hold op. Men har nogle weekendvagt så det kunne være sjovt at lave et weekend kursus i Football.

Igen tak for hjælpen.

Mvh

Mads