Hvem skal man kontakte for at få en status på, hvornår man får sine dommerpenge.

tvede-rasmussen
tvede-rasmussen's billede
Medlem siden: 04/05/2009

ons, 09/06/2010 - 14:04

Jeg har læst artiklen inde på daff.dk, men i følge den skulle pengene være kommet i sidste uge. Jeg vil derfor vide, om der er en, man kan kontakte for at få en status.

LIIT
Medlem siden: 11/09/2009

ons, 09/06/2010 - 14:46

Har du tjekket på daff.dk om du er på listen over dommere med gyldig licens ?

Har du husket at skrive dit kontonummer ?

Er kamppapirerne sendt ind ?

-- Om du så svarer ja eller nej - vil jeg mene du skal kontakte din dommeransvarlige i klubben

---
Kasper Kristoffersen

Kim L
Medlem siden: 19/01/2009

lør, 12/06/2010 - 16:53

Som Kasper siger, kontroller først at du er på listen over dommere med licens, og hvis du ikke er, og mener du burde være pga kursus eller bestået C-dommer prøve, så kontakt DAFF
Hvis licensen er i orden så spørg din dommeransvarlige i klubben, han har fået en mail med oversigt over hvordan "papir-situationen" er på de afviklede kampe, så han vil kunne se om der er et hængeparty med kamppapirerne.

Husk at der bliver ikke udbetalt for kampe før:
1. Daff har modtaget kamppapirer, dvs. korrekt udfyldt kamprapport, holdlister og selvfølgelig kørselsbilag
2. Resultatet er indberettet til Infosport (lille detalje, men den kan koste penge :-D)
3. Kørslen er godkendt (på den oversigt jeg nævnte er der nogle kampe hvor kørselsbilagene bliver gransket, f.eks. pga lidt mange påskrevne km. i forhold til afstanden mellem dommerklub og spillested)

Hvis din licens er i orden, og kampen står som "OK" i dokumentet fra Daff kan du begynde at overveje at kontakte dem om at du mangler penge. Men som Kasper også siger, så gør det igennem din dommeransvarlige.

P.S. Har de andre fra kampen fået penge? For hvis de har, er det jo ikke noget med papirer eller resultat på infosport, så er der licens eller forkert skrevet kontonummer tilbage...

We improvise, we adapt, we overcome!