Hvem bliver de 4 play off hold?

tvede-rasmussen
tvede-rasmussen's billede
Medlem siden: 04/05/2009

fre, 02/07/2010 - 08:39

Vi er nu kommet til sommerpausen, så kan man lidt lettere udpege favotitterne til at komme i slutspillet.
Mine bud er: Thisted, Randers, Svendborg og Kings.

Jeg føler mig rimelig sikker på de 3 første men hvem der kommer i slut spillet fra Øst-kredsen, er et meget åbent spørgsmål. Kings, Stege og Devils kan alle løbe med titlen.

Hvad tror alle andre? Kom med jeres bud.

LEIF66
LEIF66's billede
Medlem siden: 03/03/2009

fre, 02/07/2010 - 11:53

Hvor har du gjort af Vejle ?

Jeg tro på Randers, Vejle, Svendborg & Kings.

Thisted har en mulighed, men den er ikke stor, da de taber til os når de kommer til den store stad ;)

Stege & Holbæk har også en mulighed endnu

Leif Lentz, DT #66, Aab 89 ERS
1993 & 2009: 1nd Division Champions
152 turneringskampe for Aab 89 ers
2. holdet 2010-12.

Pepsi
Pepsi's billede
Medlem siden: 23/02/2009

fre, 02/07/2010 - 13:48

Mine bud er
Randers det køre bare rigtig godt for os i år.
Svendborg men Aarhus kan også blive en mulighed ( Leif. jeg tro ikke på Vejle da jeg har hørt rygter at den kamp mod Odense var det dem der ikke kunne og det ser ikke ud som om de kan finde en anden dato så hvis det sker bliver de taberdømt og så kan man ikke spille i slutspillet)
Roskilde på sjælland men Stege kan også komme med men ud fra rekord tro jeg på roskilde men deres kamp den 21-8 bliver meget spændende.
Det sidste hold tro jeg bliver enten Aarhus eller Thisted.

Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder

tvede-rasmussen

fre, 02/07/2010 - 20:22

Leif: I må da meget gerne slå Thisted, da jeg har sat øl på jer. udover det vil et nederlag til thisted gøre, at de ikke vinde kredsen med en sejr over os i sidste runde. De skal have stor ros i thisted. De har overrasket mig med deres resultater. Men I fra aab er det hold som vi har haft den største modstand. De to kampe mod jer har klart været sæsonens sjoveste. Alle de dejlige sammenstød på linjen.

Hvad angår Vejle, så er det som pepsi skriver. De har bedt om at få en kamp flyttet men har sagt nej til de 3 datoer som odense har foreslået.

Razor9
Medlem siden: 19/01/2009

fre, 02/07/2010 - 22:58

Nu inden rygterne løber helt af sporet:
Triangle Razorbacks LR hold har fået udsat kampen mod Odense Trashers. Vi kender ikke datoen endnu.

Att.: Nr. 40 fra Randers Thunder
Hvorfor spiller du smart med at kende sandheden om sagen - Trashers har IKKE foreslået hverken 1, 2 eller 3 datoer.

Derimod har Triangle Razorbacks inden kampen skulle været afviklet samt igen for en måned siden foreslået 5. september, men Trashers har endnu ikke fundet ud af, om det kan lade sig gøre.

I er selvfølgelig velkomne til at fortsætte jeres digterier/fantasier - det kan jeg jo ikke bestemme.

Kristian Worm
Sportschef, Triangle Razorbacks

Retired...

tvede-rasmussen

fre, 02/07/2010 - 23:10

En af spillerne fra vores hold har ringet til Nicolai Blom fra daff, Så de oplysninger kommer fra ham.

tvede-rasmussen

fre, 02/07/2010 - 23:10

En af spillerne fra vores hold har ringet til Nicolai Blom fra daff, Så de oplysninger kommer fra ham.

René Schultz
Medlem siden: 06/12/2009

lør, 03/07/2010 - 03:09

Hej hej.

For lige at fjerne ALT tvivl angående Thrashers Vs Razor, og for at bakke Hr. Worm's udmelding op.

*Kampen er indtil videre UDSAT.

*Thrashers har IKKE foreslået nogle datoer.

*Razor HAR foreslået D 5. September.

Så lige nu er det faktisk hos os at den hænger, og undskyld for det.
Men vi skal nok forsøge at få styr på det A.S.A.P.

Men som H.C for Thrashers kan jeg kun sige at vi bestemt er tændte på at spille denne kamp.

Hvad Nicolai Blom har udtalt sig om må stå for hans egen regning, MEN synes faktisk det er ærgeligt at han udtaler sig, og ENDNU mere når udtalelserne er forkerte.

Mvh
René Schultz

H.C Odense Thrashers

René Schultz.

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

lør, 03/07/2010 - 06:57

Nicolai har ikke udtalt sig?
Tvede kommer med "second hand" informationer.
Det er ikke ham selv, men derimod en af spillerne fra hans hold der har ringet.
Jeg tror ikke Nicolai har udtalt sig om noget han ikke har konkret info om.

Uanset hvad, så håber jeg i finder en løsning på kampen. NL spillere eller ej, Razor har et godt hold, de gamle ved hvad de laver, så de bør få chancen til et slutspil.
Bare en skam i ikke er flere så det kunne være rent LR.

tvede-rasmussen

lør, 03/07/2010 - 07:20

Jeg beklager meget hvis jeg har misforstået noget. Det var naturligvis ikke min hensigt at fornærme nogen. Jeg videregav bare det som jeg har fået fortalt. Jeg har åbenbart løbet med halv vind.

LEIF66
LEIF66's billede
Medlem siden: 03/03/2009

lør, 03/07/2010 - 19:40

Så er det jo på den samme måde som du spiller : med en halv vind he he ;)

Så er det jo på plads med Vejle, så jeg fastholder mit bud

Jeg tro på 1.Randers, 1.Vejle, 1.Kings & 2.Svendborg.

Leif Lentz, DT #66, Aab 89 ERS
1993 & 2009: 1nd Division Champions
152 turneringskampe for Aab 89 ers
2. holdet 2010-12.