man, 07/05/2010 - 19:38
-
Nr. 40 Randers Thunder
Kan godt lide at du vælger jeres egen QB ud fra devisen om at når han er med scorer I mange point, men gør han meget andet end at lave handoffs? For at kunne være allstar skal man vel også kaste lidt (det kan også sagtens være at han kan, men det er ikke noget man ser med jeres playbook)
We improvise, we adapt, we overcome!
@Kim L - Nævn en QB i nord kredsen med flere wins på sit cv de sidste par år? Manden vinder kampe og ja han kan kaste bolden, det er jo ikke fordi han er dygtig til at løbe og lave handoffs han er blevet qb veL?
"If my mother put on a helmet and shoulder pads and a uniform that wasn't the same as the one I was wearing, I'd run over her if she was in my way. And I love my mother." Bo Jackson
-
Nr. 40 Randers Thunder
Jeg har ikke overhovedet kritiseret jeres spilkald, kun konstateret at med dem ser man ikke jeres QB kaste, og det kan I vel ikke benægte? Så er det da meget muligt at han godt kan :-) Og wins alene gør ikke en god QB. Det er aldeles muligt at han er den bedste, så meget ser jeg heller ikke LR bold, men jeg morede mig bare lidt over begrundelsen at I scorer mange point (på løb) når han er med, derfor må han være den bedste :-)
We improvise, we adapt, we overcome!
har ikke set et eneste jysk hold spille LR, men jeg må indrømme jeg er rørende enig med Kim.
har I ikke Guards eller Cornerbacks der kan prale af en lige så imponerende win-relateret cv? :-)
Nu når jeg ikke er med på listen Esben, må jeg jo klandre dig for ikke at blokke godt nok! Så hvad med at komme lidt igang, kan jo ikke stå og vente i backfield hele dagen
Jeg forstår ikke at folk ser hvem der spiller godt på de andre hold, når jeg spiller er jeg så fokuseret, at jeg ikke ser hvem der gør det godt på banen. Mærker også først dagen efter hvem der rammer hårdt. Enten laver folk for lidt eller er for lidt fokuseret på deres opgaver..
Over and out :D
# 47 RB/WR/CB
Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general....
-
Nr. 40 Randers Thunder
Med 21 carrys og et snit på 24,5 yard pr carry og 6 TD imod 89ers, er det vel ikke nødvendigt at blive bag linien længere tid end jeg gør!! Men ville da gerne blive bag dig hvis du kunne flytte dig lidt hurtiger frem ad banen. Men når det desværre ikke er tilfældet må man jo tage de yard man kan få når linien åbner hullet ;D
Men hvis du er så utilfreds må vi jo tage den til træning ;D
# 47 RB/WR/CB
Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general....
man, 07/05/2010 - 20:45
Tvede du er da lykkelig for vores nr. 20. :) Vil dog sige at hvis vi sætter Jens Lyng alias Dr. pain(ja det kalder han sig selv) så tror jeg vi er skidt stillet :) Men ingen tvivl om at han i mine øjne er en af de bedre WR i Nord.
QB: Dennis Høeg, Randers.
HB: Søren Gahner Larsen, # 16 Holstebro
FB: ?
TE: Synes den er svær men 89´ers havde en ganske dygtig gut på den plads. Er i tvivl om #.
G: Jes Poulsen, # 67 Holstebro. Virkelig vores keystone på Oline i Dragons.
C: Jesper Schantz, Skive Gators
G: Synes Randers havde en bandit der! ved ikke lige navn eller nr.
WR 1: Jens Lyng, # 20 Holstebro( måske fordi vi faktisk kaster bolden)
WR 2: Thisted Brewers havde en ganske dygtig fyr mod os.
Def:
Dline1: Kim Haug, # 77 Holstebro. Har endnu ikke set nogen der har stoppet vores norske fjeld!
DLine2: 89´ers har jo nogle gutter der virkelig knalder igennem.
Dline3: se ovennævnte
LB: Klaus Ganderup, # 51 Holstebro Dragons
LB: Brewers middle LB ( igen uden # )
S: #10 fra Brewers. han er jo her, der og alle vegne! Pain in the ass :)
DB: Martin Borg, # 88 Holstebro Dragons :D tager sku mig selv da jeg ikke synes jeg har set noget fantastisk. Dermed heller ikke sagt jeg er. Har bare ikke nogle bedre i tankerne. Det er lidt svært når man selv er på banen.
så må folk skyde det ned hvis de vil :)
Næstformand / Kassere
FREAK ON THE FIELD :D