ALL STAR

Lindhardt SLG
Lindhardt SLG's billede
Medlem siden: 06/01/2009

man, 07/19/2010 - 20:42

nu har de fleste snakket om All star hold, så nogle der kunne lave et i u16 landsrækken ? :)

Martin
Martin's billede
Medlem siden: 05/02/2009

ons, 07/21/2010 - 00:46

interessant ;)

bangsunei
Medlem siden: 03/27/2010

lør, 07/24/2010 - 16:29

QB: Jonas "kick" pedersen. Kings
RB: Ham med det orange visor, tror han hedder oliver. Slagelse

Skal lige overveje de andre

Be a king, or be a nobody

Madslyhneprimetime
Madslyhneprimetime's billede
Medlem siden: 05/07/2009

lør, 07/24/2010 - 16:37

Meget uenig omkring Quaterbacken!!!

Synes ikke der er nogle der rigtig skilder sig ud fra andre, men et godt bud vil nok være Mathias Lohmann fra Slagelse.

Han har en god arm, god fysik, høj, generelt en god størrelse af en QB, også er han rimelig mobil samtidig. Har sjældent set en QB af den størrelse i U16 Lr

De kalder mig Prime Junior

bangsunei

lør, 07/24/2010 - 23:31

At vælge lohmann frem fro Jonas er direkte idiotisk!!!

Alt respekt for Mathias, men Jonas er en Atlet af en kraftig kaliber. En alt for stor altlet til at spille i Danmark

Madslyhneprimetime

søn, 07/25/2010 - 01:37

fair nok har også kun haft chancen for at vurdere ham i en kamp fra sidelinjen, hvor jeg ikke syntes at han imponerede mig synderligt derfor mine sure opstød.

Kan selvfølgelig ikke udelukke at han shiner i alle andre kampe, jeg har bare haft chancen for at se Mathias fra sidelinjen i 2 sæsoner snart, hvor han imponere mig.

Men husk lige. Der er stor forskel på at spille NL og så LR, så tror i første omgang at Jonas ville have svært ved at spille i NL, da de kræver andet end en god atlet og en fin arm, det kræver en kanon spilleforståelse, som sjældent kan blive poleret på LR niveau. Derfor synes jeg det er at stramme skruen lidt at sige at han er for god til Danmark, synes i øvrigt ikke at jeg så ham på U19 landsholdet(selvfølgelig kan der være en god grund til dette, ferie ect.)

Jeg siger ikke at Potentialet ikke er til NL, men du kan ikke bare putte en mand ind i en højere rangerende liga, hvor han bliver en profil med det sammme, det tager i hvert fald en sæson specielt som QB.

bangsunei

søn, 07/25/2010 - 14:52

Tror Jonas ville klare sig fint i NL, og han har også kun spillet QB siden Januar

Madslyhneprimetime

søn, 07/25/2010 - 22:23

Vi kan sikkert godt blive enige om at han udover det jeg har set er en ganske habil QB, men synes du skal passe på med at gøre ham til mere end han er.

Hvis man kun har spillet QB siden Januar, er det 100 procent sikkert, at man i den alder ikke har opbygget hverken erfaring eller ballast nok til at være "for god til Danmark" Ja han ville sikkert klare sig udmærket i NL, men tror du ikke at du ser et stort potentiale i ham, fremfor at se ham som verdensmester? (overdrevet sagt, men overdrivelse fremmer forståelse)

I så fald synes jeg at du bør give ham lidt plads og måske sænke dine tanker om ham en del.

Lindhardt SLG
Lindhardt SLG's billede
Medlem siden: 06/01/2009

søn, 07/25/2010 - 23:42

hold da kæft nogle ord du kan lyhne ;D

Mattman
Medlem siden: 05/12/2009

man, 07/26/2010 - 00:58

Tak for de fine ord Lyhne :)
Nu holder jeg ikke stats, men jeg har mindst 8 kastne TD's i 3 kampe. og så har jeg ca. 4, hvis ikke mere, rushing TD's.

Quarterback - U16 Stege Pittbulls/Slagelse Wolfpack

61 Bronstein
61 Bronstein's billede
Medlem siden: 07/25/2010

man, 07/26/2010 - 01:09

Dette er et bedste hold Lindhardt og jeg kunne lave af det vi ved om spillerne vi har mødt/kender.

OFFENCE
QB: Mathias Lohmann (Wolfpack)
RB: Ham nr. 7 fra Avedøre (Monarchs)
FB: Alexander Lindhardt (Wolfpack)
C: Peter Lerche (Wolfpack)
LG: Aaron David Bronstein (89ers)
RG: Alexander Porsmose (89ers)
TE: To Be Determined (TDB)
Wr: Rasmus Ølholm (Kings)
Wr: Kasper Møller Nielsen (89ers)

Deffence
NT : Sune Ingemann (Kings)
DE(R) : Aaron David Bronstein (89ers)
DE(L) : Magnus Pedersen (Monarchs)
CB(L) : Jonas Pedersen (Kings)
CB(R) : Kasper Møller Nielsen (89ers)
MLB : Alexander Lindhardt (Wolfpack)
OLB(L): Peter Northroup Christensen (Kings)
OLB(R): Mads Wydallis (Wolfpack)
S : Martin Møller Christensen (89ers)

DE / C - #61 Aaron Daivd Bronstein - Aalborg 89ers