tir, 03/08/2010 - 21:49
Kampen på lørdag mellem Towers U19 Og Oaks er aflyst, Oaks kan ikke stille hold.
Coach ICE
HC U19
Copenhagen Towers
Purple is the mother off all coloers
Kampen på lørdag mellem Towers U19 Og Oaks er aflyst, Oaks kan ikke stille hold.
Coach ICE
HC U19
Copenhagen Towers
Virkelig trist at høre og det super nedern at skulle aflyse kamp især med så få kampe man har på en sæson
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
.
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
Den første runde ligger også åndsvagt tidligt i år. Mange er vel reelt set ikke kommet hjem fra sommerferie endnu.
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy
meget enig uheldigt ikke at kunne stille hold.
Super skidt valgt fra Daffs side at ligge kampe i denne weekend da mange stadigvæk er på ferie
...Og de klubber der potentielt havde problemer med kampe i denne weekend, har naturligvis alle på forkant bedt DAFF friholde dem for kampe i denne weekend, ikke...?
Vil lige oplys af kampen er en udsat kamp fra før sommer, den skulle have været spillet lige i midt i konfimations højtiden, så begge hold aftalte at flytte den til lørdag d.7/8, så vi har som klubber slev valgt den dato, ikke DAFF, og vi har også spiller som ikke kan spille kampen-, men dog ikke så mange at vi ikke kan stille hold,
"...Og de klubber der potentielt havde problemer med kampe i denne weekend, har naturligvis alle på forkant bedt DAFF friholde dem for kampe i denne weekend, ikke...?"
Det, der vel blev sagt var, at weekenden generelt var uheldig at starte op i, da det er den sidste uge af industriferien. Derfor kunne alle klubber vel potentielt have problemer med den weekend...
At klubberne så selv har valgt datoen, gør selvfølgelig at man dårligt kan klandre Daff for lige denne aflyste kamp, men det ændrer ikke på at der kan være mange der først kommer hjem fra ferie lørdag eller søndag i denne weekend, så derfor kunne man måske have startet op en uge senere. Men det kan jo være at de har en grund, som vi ikke har tænkt på :-)
We improvise, we adapt, we overcome!
@ Kim L: Normalt er jeg enig i mange af de ting du skriver - bare ikke her. Jeg ved at det stadig er ferie for mange og det rammer tit ungdomshold hårdere, fordi det ikke altid er dem der sætter dagsordenen, når familien planlægger ferie.
Men så har der været rig mulighed til at bede om kampfri i den pågældende weekend. Det ved jeg at klubben i min lille by har gjort, fordi skolerne først starter i den kommende uge. Jeg ved at ønsket er blevet mødt fra DAFFs side.
Men lad os få en debat om hvordan man opfylder de (nogen gange i alle retning strittende) ønsker:
- Flere kampe
- Helst kamp hver 2. weekend
- helst lige mange kampe forår/efterår
- helst ikke mere end 2 uger imellem kampe
- Ingen kampe i Påsken (der er tit landsholdaktiviteter)
- Kommunerne trækker åbning af baner til medio april pga. hård vinter - det sker måske igen.
Jeg har hørt spillere sige, at de helst ikke vil spille kampe efter d. 18-20. juni. Vi kan ikke spille i juli og helst først i midten af august.
Godt jeg ikke skal planlægge en turnering, der opfylder alle disse punkter for alle hold - i månederne april-september. Det lyder som en rigtig svær opgave...
Kim L >> Jeg siger på ingen måde at DAFF bære skydlen her-- Begge klubber valgte selv datoen!
tir, 03/08/2010 - 22:24
Trist , men jeg ved de ikke er de eneste der har problemer med at stille hold :(
#43 RB
Amager Demons U19
“Pro football is like nuclear warfare. There are no winners, only survivors.”