Irriterende detalje ved logon

Dusty
Dusty's billede
Medlem siden: 15/01/2009

man, 16/08/2010 - 10:36

Jeg besøger USFootball adskillige gange om dagen, men er ikke altid jeg lige logger ind, da jeg ofte bare skal se om der er nogle nyheder eller om der er sket noget nyt i en debat.

Jeg oplever så, at hvis jeg har lyst til at kommentere på en af disse og logger ind, så bliver jeg dirigeret til min personlige profil. Jeg mindes at man på den "gamle" side fortsat befandt sig på samme side i forum når man loggede ind, hvilket jeg også finder meget mere logisk.
Det er lidt irriterende at man skal til at finde den samme tråd igen før man kan kommentere. Og det er ihvertfald ikke hver gang jeg logger ind at jeg har lyst til at ændre mine profiloplysninger, så det virker ret ulogisk at jeg bliver præsenteret for denne hver gang.

Derfor, hvis det er muligt at blive på den side man er på når man logger ind, så ville det være fantastisk. Er sikker på jeg ikke er den eneste der oplever dette som en irriterende detalje. :o)

Aalborg 89ers, #24

Administrator
Administrator's billede
Medlem siden: 29/07/2009

man, 16/08/2010 - 10:54

Hej Dusty,

Det er noteret. Vi har endnu ikke en fast dato for hvornår vi programmerer siden igen, men det bliver taget op til den tid.

Tak,

Dusty
Dusty's billede
Medlem siden: 15/01/2009

man, 16/08/2010 - 11:24

Fremragende! :o)

Aalborg 89ers, #24