fre, 27/08/2010 - 15:06
Er der nogen, som ved hvorfor kampen mellem razor og tigers er udsat?
Efter de informationer jeg har fået, så har Razor trukket deres LR hold. Så kampen er aflyst
Hvad har du da hørt? For så vidt jeg ved, så skal vi spille imod dem næste weekend.
Vores LR træner har skrevet i en tråd at den var aflyst, da de har valgt at trække deres hold. det er alt jeg har hørt :)
Er disse informationer ikke korrekte, må nogen selvfølgelig lige rette mig :)
ved ihvertfald at der er 2 hold i syd der meget gerne vil vide om det rygte er sandt eller falsk. både svendborg og silkeborg har interesse i at vide om vejle er aktiv eller trukket fra puljen.
Hvad? Har de trukket sig FULDSTÆNDIG fra puljen? De lå jo ellers nr. 1? Kan vi få bekræftet det fra en pålidelig kilde?
29-08-10 11:00 Triangle Razorbacks II Århus Tigers Kamp udsat i følge Infosport
Det er min personlige holdning.
Jeg er 100% sikker på at kampen er aflyst.... men derimod om Vejle har trukket sig, det ved jeg ikke noget om.
Tigers #9 da Silver Fox
Silkeborg og Svendborg kan så glæde sig til en afgørende kamp, nu kan Razors ikke gå i playoffs.
Uanset om de har trukket holdet helt eller ej.
Så vidt jeg har fattet, bliver det kampen om første pladsen :}
Sittin atop the clouds pickin diamonds baby!
- #11 THOGERSEN
fre, 27/08/2010 - 17:54
Ja hvad sker der lige for alle de udsat kampe der er mange der får et hårdt efter års program hvis de altså bliver til noget det er også svært at danne sig et total overblik over hvem der går i slutspillet.
Here comes the pain train
LB 56 Randers Thornder