søn, 05/09/2010 - 19:26
Vi, Kolding, var i dag kørt til Slagelse for at filme potentielle semi finale modstandere i U19 LR.
Men vi kom frem til en tom bane.
Så viser det sig at Gladiators og Tomahawks spiller kampen i Valby i stedet for i Slagelse.
Det fremgik bare ingen steder! Hverken på nogen af klubbernes hjemmesider, eller på infosport, hvor kampen stadig stod til at blive spillet i Slagelse.
Nå, vi fik ringet til en Slagelse repræsentant, som fortalte at os at kampen blev spillet i Valby. Vi tager så derhen i håber om at nå 2. halvleg, for så at finde ud af kampen også var rykket frem til 13.00, så kampen var færdig da vi nåede frem. Helt ærligt man, hvorfor siger man ikke sådan noget når man nu er i telefonen? Og at tidspunktet var ændret fremgik jo heller ikke på nogen hjemmesider.
Alt i alt, 100 % spild af vores tid fordi informationen kun er holdt mellem de 2 klubber.
Hvad hvis der var andre interesserede tilskuere end kun dem der er tilknyttet klubberne?
Det er sindssygt ringe.
ons, 15/09/2010 - 00:46
Kritikken er naturligvis berettiget Hr. Jepsen, men jeg kan dog ikke undgå at tænke på om man ikke kunne have været proaktive og lige give Slagelse eller Tomahawks et kald for at høre om kampen blev spillet som planlagt?
Ville jeg helt sikkert selv have gjort, men jeg skal jo også lidt længere, hvis det skulle være aktuelt for mig ;-)
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy