lør, 25/09/2010 - 17:32
Monarchs 58
Stingers 6
Kampen sluttede i midten af 4.qtr.
Monarchs #5
Alt står for egen regning...
Monarchs 58
Stingers 6
Kampen sluttede i midten af 4.qtr.
Monarchs #5
Alt står for egen regning...
idet vi er det andet bedste hold i rækken er det vel 1 og 2 der møder hinanden i finalen.. :)
Enig med Karlsen at Stingers var det 2.bedste hold i år.
Vi i Monarchs havde en tæt kamp og en sikker sejr mod begge hold i sæsonens løb. At vi gav Stingers en Mercy hjemme, men "kun" slog Hawks 28-0 i Herning har ingen indflydelse på det.
Vores udesejr over Stingers var en tæt kamp hele vejen, præcis som den knebne hjemmesejr over Hawks. 2 kampe der kunne være gået begge veje.
Så fra mit synspunkt må det afgøres i deres indbyrdes kampe.
Stinger 22-6 hjemme over Hawks. Hawks 24-20 hjemme over Stingers.
#72 Monarchs
Jeg ville sku være flov, hvis det var os det tabte vores sidste kamp på Mercy, også stædig skulle spille i en finale.
Good job to Monarchs for a well played win. You guys are doing a good work showing what kind of players there are over here.
If you don´t want to get hit don´t come to the game!JBRDQB
"over here"
Here we go again, bla bla ;)
Leif Lentz, DT #66, Aab 89 ERS
1993 & 2009: 1nd Division Champions
155 turneringskampe for Aab 89 ers
2. holdet 2010-12.
jeg er helt enig med Karlsen at det er de to bedste hold i ligaen der mødes
og det syntes jeg også man har ku se hele vejen igennem sæsonen da jeg syntes Middelfart Stingers og Avedøre Monachars har været bedre end de hold de mødt og så tabte Middelfart til Hawks men syntes man ku se at Stingers havde en dårlig dag på Kontoret
og for mig lyder det bare som om at der er en fra Hawks der har ondt i røven mildest talt
og jeg håber da ikke at jeg er den eneste der kan se at de er de to rigtig hold der skal spille i finalen
out
citat Hawks #60 "Jeg ville sku være flov, hvis det var os det tabte vores sidste kamp på Mercy, også stædig skulle spille i en finale."
Det lyder som om "rønnebærene er sure" men hvis det er sådan du ser på det, så er det jo heldigt at I ikke tabte jeres sidste kamp på mercy samt at du aldrig kommer til at spille en finale;-)
Men takker iøvrigt Monarchs for en god finale på Herning Stadion. Det var sgu en fed kamp og ser man sæssonen som helhed, har i været det bedste hold og jeg synes jeres sejr var fortjent(tror Havks #60 er enig her) Så tillykke med sejren og vi ses forhåbentlig næste år.
Selv tak Stingers.
Flot spillet finale, specielt af jeres defence.
Vi gik fra den forrige kamp med en undren "Det var ikke de rigtige Stingers vi mødte her?", og i fik i den grad vist jeres sande ansigt i finalen. I var jo lige ved at lave en "Golddiggers" på os :)
En supertæt kamp domineret af 2 stærke forsvar, hvor Stingers havde 1. down tæt på vores endzone med under 1 minut tilbage.
Jeg har kun to ønsker for næste sæson, den skal stå på 11-mands igen og vi skal spille mod Stingers.
#72 Monarchs
Kan kun være enig med dig JanRJ. Det var en alt for fed kamp vi spillede også selv om vi tabte. Synes virkelig holdene kan være stolte af den spændende kamp vi spillede, synes vi viste at der var et godt niveau i 2. div i år.
Med hensyn til den forrige kamp så har du ret i at det ikke var der "rigtige" Stingers hold i mødte. Da kampen var uden betydning og derfor bare skulle gennemføres, valgte vi at spille de spillere der normalt ikk får så meget spilletid. Håbede også at vi kunne overraske jer lidt på den baggrund og det lykkedes vidst også:)
Håber også stærkt på at vi kommer til at mødes igen næste år, for i er det eneste hold jeg har spillet mod hvor man altid ved at det bliver en hård fysisk men velspillet kamp. Det er en fornøjelse at møde jer.
Endnu engang tak for kampen.
#86 Stingers
lør, 25/09/2010 - 21:24
Ja så er det efter min mening ikke de 2 rigtig hold som skal spille i finalen.