Mht. Afstemningen - Hvilke artikler ønsker i på USfootball.dk?

Administrator
Administrator's billede
Medlem siden: 29/07/2009

tir, 26/10/2010 - 23:12

Vi har brug for at høre hvilke artikler vores læsere er interesseret i at læse mere af. Kom gerne med andre forslag end dem vi har tilføjet til afstemningen på forsiden.

Hvilke typer af artikler vil du være interesseret i at læse i fremtiden?

Rapsac
Medlem siden: 25/02/2009

tor, 04/11/2010 - 22:11

Hvis jeg vil læse om NFL går jeg ind på www.nfl.com.
Hvis jeg vil læse rygter/useriøst går jeg ind på U19-forum.

På USFootball.DK er jeg interesseret i artikler om dansk football! Her i off-season kan I skrive om spillerflytninger, off-season changes, nye coaches, hvad der sker på import-markedet, gode råd til at blive bedre i off-season, osv.

Jeg synes I bruger alt for meget tid på at spørge hvad vi vil have og bede om hjælp, i stedet for at skrive relevante artikler.
Og så kunne jeg godt tænke mig lidt korrekturlæsning på artiklerne :-)

Administrator
Administrator's billede

tor, 04/11/2010 - 23:39

Hej Rapsac,

Tak for din tilbagemelding.

Du skal være velkommen til at hjælpe med korrekturlæsningen ;)

Du får det til at lyde meget nemt, men virkeligheden er desværre ikke helt sådan.

1) Først og fremmest er det en del nemmere at finde folk til at skrive om NFL, end det er at finde folk med lysten til at skrive om dansk football.

2) Vi ved at mange læsere går til NFL.com. Vi ved også, at der er mange som stadig vil læse nyheder om NFL på dansk. For at gøre de danske NFL fans interesseret i dansk football, forsøger vi derfor at samle nyheder om NFL og dansk football på en platform. Vi snakker måske 50.000 mennesker som ser NFL på Tv2 Sport eller 3+, hvoraf mange måske ikke engang ved at dansk football eksistere. Hvis vi kan få nogle af de seere ud at spille football er vores mission en succes.

3) Vi har ingen anelse om hvilke spillere etc. der rykker rundt i off-season, kun hvis vi selv bliver gjort opmærksomme på det. Husk på folk hjælper frivilligt og ikke har alverdens tid. Derfor håber vi også, som du kan se på forsiden, at folk vil hjælpe os med at give os tips om nyheder ude i klubberne.

4) Selvom vi har vores strategier, ønsker vi stadig at få indblik i, hvad vores læsere gerne vil have af artikler. Det tager ikke lang tid at lave en afstemning sammenlignet med en artikel.

Mvh

USfootball.dk

Juggernaut
Medlem siden: 06/09/2009

fre, 05/11/2010 - 15:49

Ligesom Rapsac går jeg på NFL.com når jeg skal læse nyheder om NFL. Jeg kan dog godt se det oftest er det folk gerne vil skrive om, mest fordi det ofte er nemmere at finde fakta her. Og jeg kan også følge jer i at det er svært at komme med en masse fra dansk football da det er svært at følge med andet end hvad klubberne selv vil ud med. Jeg kan godt lide hvad Trashers gjorde med deres månedens profil. Selvom det måske ikke er Danmarks bedste spillere der render rundt i Trashers (no offense) så synes altid det er sjovt at høre lidt om hvem det er der render rundt i de forskellige klubber og hvorfor. Det er specielt det sidste der kan være interessant hvis man skal ud og fange unge menneskers interesse. Jeg tror iøvrigt Herlev gjorde det samme (altså skrev om profiler)

Ligeså tror jeg det med offseason er interessant, men utroligt svært. Danmark er et lille land og klubberne er få, min erfaring (fra diverse konkurrence orienterede aktiviteter), er at klubberne holder kortene tæt til kroppen fordi man ikke vil dele for meget ud af ens guldkorn til sine modstandere.

Og så i øvrigt stor ros til de folk fra den anden side af dammen i har fået til at skrive blogs. Det kan forhåbentligt inspirere nogle flere til at tage afsted.

Administrator
Administrator's billede

fre, 05/11/2010 - 16:45

Hey Juggernaut

USfootball er glade for at Thrashers kommer med månedens profil, som de deler med os på USfootball og vi håber, at flere klubber i fremtiden vil gøre det samme. Ikke at alle klubber skal komme med månedens profil, det bliver måske en smule kedeligt, men at hver klub i det mindste kommer med et eller andet.

Ang. blogs så er der stor interesse for bl.a. Stefan Pflugs tur til La Crosse, og vi håber at spillere og klubber vil gøre os opmærksomme på hvem som tager afsted, så vi kan få flere lignende blogs.