søn, 14/11/2010 - 14:21
hvem er den bedste LB i U19 JNL..??
Mig!
De kalder mig Prime Junior
Markus Kwajsdfngdo Sørensen # 44
No club ..
“You have to play this game like somebody just hit your mother with a two-by-four.”
no club.. lol
Cbuckets
Helt seriøst, hvis man har noget at sige der minder om veninde snak så lad vær med at poste det, har set flere kommentar der til grin her end på johnni hansens facebook wall. :)
Ikke fordi jeg skal bestemmer over hvad i må skrive men come on man.
og kan desværre ikke sige hvem de bedste linebackers er fordi det har jeg aldrig holdt øje med og vi ikke spiller imod dem fra vest, for at virkelig at give dig et reel svar skulle jeg have set alle kampene som tilskuer og ikke som spiller og det har jeg ikk. Du kan heller ikke bruge landsholds linebacker rosteren til noget (no offense) fordi at de stiller op med et U18 hold og hvis du stadig gjorde det så er der mange spillere der spiller i NL der af anden grund ikke kunne deltage i Campen og tryouts.
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
Hvad hvis jeg synes han er en af bedste Linebacker i landet, og btw er den startende LB kæde på landsholdet nok i top 4/5 af linebackers i landet sååååå .. så stop med at lukke lort ud. På forhånd tak ! (:
“You have to play this game like somebody just hit your mother with a two-by-four.”
ved ikke om det det er en kommentar til mig men vil lige sige hvad jeg mener om, "Hvad hvis jeg synes han er en af bedste Linebacker i landet" fint du har også ret til at have din mening men det er det jeg mener at du vælger EN spiller så det denne debat (hvis man kan kalde det) bliver ikke til andet end personlige meninger og bliver alt andet end faktuel, da ingen af os har kendskab til alle klubber alle fucking spillere og alle linebackers er det svært hvis ikke umuligt at nævne en spiller til den bedste skulle give mening, men man kunne gøre de at man siger hvem er de bedste LB corps i NL øst og vest
feel free to disagree
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
Landsholds linebackerne er utrolige gode ikke noget tvivl men der er mange spillere som tog til usa og derfor ikke kunne deltage eller nåede ikke at komme hjem til tiden eller nogen var på ferie eller bliv syge eller var for gamle til at deltage osv, men det M.N.CHATLE 55 skrev var hvem er den bedste LB i U19 JNL og ikke er landsholds rosteren de bedste spiller vi har på U19.
Duude hvor er det du spiller henne, fordi hvis du spiller i vest ville jeg da gerne vide hvem der kunne være så meget bedre end de 3-5 spillere der allerede er blevet nævnt ? og forstår ikke hvad LB corps har med det her at gøre når debatten hedder bedste LB (enetal) i DK. Jeg skriver en af dem som jeg mener kunne være en kandidat til den tittel og ikke hvem der er det bedste corps, men kan du ikke fortælle mig ud af alle der er i USA, og er på ferie eller hvad de nu laver, hvem der er den bedste LB. Og hvis det er for svært for dig må du da gerne nævne et "corps" !
så kom med bedste LB dude
søn, 14/11/2010 - 15:44
Jannik Bach Hansen
Cbuckets