tor, 13/01/2011 - 23:28
Jeg synes alle lige skal sætte sig ned og tænke over hvor stolte de er for at spille unde en organisation som DAFF, en så vel styret og vel ledet organisation. Jeg ved godt det er et cliche udtryk, men det er det eneste jeg kan finde der virkelig passer på alt det jeg lige har sagt... NOT!!
Jeg har aldrig været så pinlig over at spille under DAFF. Fra idag af er det officielt Tomahawks U19 ikke vil spille JNL pga. de ikke havde et U16 hold sidste år (5-6 Landsholds spillere + 15 spillere der havde spillet JNL sidste sæson) Samme problem har Caddets fra vestegnen også haft, da de også er blevet nægtet adgang til JNL næste år på grund af mangel på U16 hold sidste sæson. Dette er kun noget jeg har hørt, men at Cadets har over 40 spillere ? Så DAFF vælger at lukke et hold ned med henholdsvis 40 spillere og et hold med 5 landsholds + 15 andre der har spillet JNL sidste sæson + mange nye spillere. ER JEG DEN ENESTE DER KAN SE AT DER NOGET GALT ???
“You have to play this game like somebody just hit your mother with a two-by-four.”

fre, 14/01/2011 - 07:26
Har du noget link på det, for kan ikke finde noget på DAFFs eller Tomahawks hjemmeside?
Men selvfølgelig er det ærgeligt hvis de to pågældende hold ikke får lov til at deltage - især Caddets hvis de har 40 spillere. Dog tror jeg man skal huske på, at det ikke er den nuværende ledelse i DAFF der har lavet de pågældende regler om JNL-tilmelding (af hvad jeg ved af), så de følger jo som sådan bare tidligere fastsatte regler. Dog kan der vel på en eller anden måde gives dispensation, hvis det skønnes, at det ville fremme og udvikle sporten at lade de pågældende hold deltage? Det hele er jo lidt svært at debattere ud fra, når der ikke er nogen steder man kan læse om grundlaget for beslutningen, så smid gerne et link op hvis du har et, for det er da en spændende sag.
Synes generelt at DAFF har været gode til at melde ud i år og sidste år hvorfor de har taget de beslutninger de gør, om man så er enige med dem er jo ens egen sag, men da jeg helt sikkert ikke kunne gøre det bedre selv, støtter jeg dem og deres afgørelser 100%.