man, 07/03/2011 - 10:45
Hvad sker der i 2011 ? hvem er de 4 hold der ser bedst ud i pre season ? Og hvem ender op på Farum park ?
" You have to play this game, like some one hit your mother with a two by' four "
Hvad sker der i 2011 ? hvem er de 4 hold der ser bedst ud i pre season ? Og hvem ender op på Farum park ?
" You have to play this game, like some one hit your mother with a two by' four "
Er der nogen hold der har spillet imod hinanden til Scrimmage i preseason?
Og er der nogen der ved hvornår fanden daff bliver færdige med turningsplanen?
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
Den er oppe;-)
Svedigt!!!
Theres a difference between illegal contact and unmerciful legal contact. Ravens
@ Seabass
hvordan kan du sig hvem der kommer i play off og junior bowl når du ikke kender hele JNL
@ Seabass
Gold Diggers var utrolig heldig da de vandt med 2 point i semifinalen over Towers der havde slået dem to gange tidligere i sæsonen med 34-0 og 22-0.
Og Razorbacks slog Golddiggers 40-0 få uger før MermaidBowl. Your point?
@Hargett.... Synes nu ikke de var så heldige. Mere Towers som selvdestruerede og det udnyttede Gold-diggers. Man er ikke bedre end den sidste kamp.... ;-)
hørt
Alle ved hvor heldigt det var - og ja, Towers spillede en dårlig kamp.
man, 07/03/2011 - 13:42
1-2. Gold Diggers og Razorbacks. Gold Diggers er efter min vurdering bedre, men da Razorbacks vandt JNL sidst er de alligevel bedre, men det er efter min opfattelse at de har været heldige med scoringer last-second i deres playoff kampe.
3. Towers - Towers har ligget stabilt i toppen de seneste år og ser ingen grund til de ikke skulle det igen i år.
4. Tomahawks - Jer placere dem på en 4 plads, da hele holdet er bygget op af Monarchs og Kings spillere. Jeg tror de har en god chance men skal kæmpe for den.
Resten af holdene kender jeg ikke det store til så kan ikke rigtig placere dem.
Football is not a contact sport - It's a collision sport!