U16 JRS Predictions

Larssteen
Medlem siden: 21/01/2009

tir, 22/03/2011 - 14:00

Der er nu lige omkring 3 uger til sæson går i gang. Så her er mit bud på hvordan JRS kommer til at se ud.

JRS Nord

1. Herning Hawks – Hawks har de sidste 2 sæson været de små, men endte sidste år i semi-finalen. Jeg tror derfor på at det er i år de ender som etter.

2. Esbjerg Hurricanes – Hurricanes har godt nok miste en del af sidste års starter, bl.a deres starting QB. De har dog stadig nogle talenter tilbage og med stor tilgang til holdet tror jeg på de ender som toer.

3. Randers Thornder – Thornder kender jeg ikke så meget til. Så dem kun spille en kamp sidste år, hvor de spillede mod Brewers. I den kamp så de ikke imponerende ud. Men jeg tror dog på at de er en tak bedre end de 3 sidste hold og derfor en tredje plads til dem.

4. Viborg Bullets – Viborg havde langt fra en god sæson sidste år, så de kan næste kun få en bedre sæson i år. Derfor en fjerde plads.

5. Horsens Stallions – Horsens kæmpede sig igennem hele sidste sæson med 7 spillere, så selvom de endte sæson sidste i divisionen, var der virkeligt flot kæmpede igennem af deres drenge. De har dog mistet en række spillere til U19. Så med mindre de har været ude og grave noget guld op, tror jeg de ender på en femte plads.

6. Bjerringbro Blizzards – Blizzards er en helt nu klub og jeg har derfor ikke noget kendskab til hverken deres spillere eller træner. Jeg kan derfor ikke andet end at sætte dem på en sjette plads. De har dog alle muligheder for at gå ud og overraske i deres første år. De bliver i hvert fald spændende at følge hvordan de klare sig.

JRS Syd

1. Kolding Guardians – Guardians har afgivet en del talenter til U19 bl.a 2 starting OL, starting QB og starting RB. Men der er stadig en stor kerne af dygtige og erfarende spillere tilbage, samt tilgang af nye talenter. Holdet har også en yderst kompetent trænerstab. Så det er ikke kun fordi det er mit eget hold, at Guardians er sat som etter i syd.´

2. Triangle Razorbacks – Razorbacks har de sidste 2 år spillet i JDS, men er i år vendt tilbage til JRS. Jeg ved derfor ikke så meget om deres hold. Men Razor har altid haft en evne til at hive talenter op af hatten. Så vidt jeg er informeret er der sket en træner rokade, så jeg er ikke sikker på hvor stærke de er på trænerside. Men jeg sætter dem alligevel som toer. Da Razor traditionelt har været et stærkt hold i JRS.

3. Odense Swans – Swans burde være på en anden plads, da de have et stærkt hold sidste år, der havde fortjent en semifianle plads. Men rygterne siger, at de langt fra er det samme hold i år som sidste år. Jeg sætter dem derfor på en tredje plads. Men de har en dygtig trænerstab som, hvis de kan samle spillerne, nok skal sørge for at Swans kæmper med om første pladsen.

4. Svendborg Admirals – Admirals stå sidste år i bowl kampen, men måtte se så slå af Brewers. Men Admirals har afgivet en meget stor del af deres hold til U19, jeg tror derfor ikke på at de er lige så stærke som sidste år. Men de har en dygtigt og engageret trænerstab som, hvis de kan finde nogle nye talenter frem, nok skal rykke nogle pladser op. Men pt. er de sat på en fjerde plads.

5. Middelfart Stingers – Stingers har de sidste sæsoner ikke været noget stærkt hold. Der er pt. intet der tyder på at dette har ændret sig. Så en femte plads til Stingers.

Holder mine rygter og forudsigelser og hvad er jeres bud på rækken i år?