Der må da være mange der undrer sig

maddenlover
maddenlover's billede
Medlem siden: 10/06/2009

tor, 21/04/2011 - 12:44

Er der nogen speciel grund til at der ikke bliver diskuteret mere NL herinde. Får spillerne mundkurv på eller er der bare ikke nogen der er interesserede i at diskutere kampene?

Knights - Towers
Jeg så Towers sidste uge og selvom de spillede godt, tror jeg sagtens de kan spille endnu bedre og få involveret flere af deres WR, samt bruge deres RB noget mere i kastespillet - mener han spillede WR sidste år.

Jeg har ingen ide om hvad Knights kommer med eller om de er 20 eller 40, men sater ikke på at det bliver et resultat a la Demons - Golddiggers (Et resultat, der lyver rigtig meget. Specielt da Amagers TD blev kaldt tilbage, knækkede de mentalt og det lignede lidt de mistede motivationen, hvilket førte til mange store spil fra Søllerøds side)

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

tor, 21/04/2011 - 16:05

De fleste følger kun deres egen række.
Det er jo ikke sådan at alle er fan af et NL hold, langt fra.

#72 Monarchs

Jimmy
Medlem siden: 05/05/2009

tor, 21/04/2011 - 18:19

Jeg tror at de fleste NL-hold hellere ser sig fri for de latterlige diskussioner om hvem der burde være på hvis all-star hold, og om Roskilde Kings eller Middelfart Stingers mon får spist mest kage i år.

Rookie
Medlem siden: 15/01/2009

tor, 21/04/2011 - 19:45

Jeg tror desværre at det er mudderkastningen, de afsporede diskussioner osv der gør at de fleste Elite-spillere afholder sig fra at deltage herinde. De lader spillet på banen fortælle deres historie istedet.

Mr. Torp
Medlem siden: 18/04/2009

tor, 21/04/2011 - 23:34

Min erfaring siger mig, at USfootball bli'r set lidt som en joke blandt nogle, nok pga. det Rookie og Jimmy nævner. Til MB sidste år, var det i al fald min klare opfattelse. Håber vi kan få vendt stemningen og få nogle NL spillere til at deltage herinde

You owe me, I'm Strahan, I want every Quarterback