Odense Swans - Triangle Razorbacks

Knight Rider
Knight Rider's billede
Medlem siden: 15/01/2009

man, 02/05/2011 - 07:20

Nu kunne jeg jo sende en ordentlig sviner til Mr. Sack fra Odense Swans som havde meget travlt med at vores dommere ikke havde fået lagt resultatet af en kamp på infosport hurtigt nok.
Men istedet vil jeg bare lige sende en lille venlig reminder om at få lagt resultatet af U16 kampen d. 1/5 på infosport, da det er hjemmeholdet der står for at indrapportere resultatet af selvdømmerkampe.

Hvordan er det nu den er, den der med glashuset og stenene? :-)

mr_sack
Medlem siden: 17/01/2009

man, 02/05/2011 - 07:53

Det kunne du godt men så er det jo sådan at det er udeholdet i en selvdømmer kamp der skal stille med Ref . derfor er det jo Razor der har ansvaret for at det bliver ringet ind :-)

Knight Rider
Knight Rider's billede
Medlem siden: 15/01/2009

man, 02/05/2011 - 08:59

Der er du forkert på den. I "DAFFs Turneringsregulativ" fra 2011 står der i paragraf 4 stykke 7: "Det er dommerholdets opgave at indrapportere resultatet til InfoSport senest 1 time
efter kampen er færdigspillet. I selvdømmerkampe er det hjemmeholdets dommere,
der har ansvaret for at indrapportere resultatet til InfoSport senest 1 time efter
kampen er færdigspillet."

http://www.daff.dk/Dokumenter/~/media/Baseline_site/Dokumentarkiv/Regula...

Det korte af det lange er at jeg gerne vil vide hvordan kampen er gået da jeg ikke har hørt det. Hvad blev resultatet?

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

man, 02/05/2011 - 14:24

Stort Knight Rider Stort ;-)

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

RazorGiggs
Medlem siden: 26/01/2009

man, 02/05/2011 - 15:47

ved ikke om der er lagt på infosport efter opsangen, men kan fortælle at razorbacks vandt 46-0

Child Please!

mr_sack
Medlem siden: 17/01/2009

tir, 03/05/2011 - 15:42

Winum.. det var jeg faktisk ikke klar over .. men jeg har informeret vores nye HC at de skal gøre det fremover.

Glashus ... hmm ny HC kontra et dommercrew der har dømt i mange år ...

BeeBee
Medlem siden: 29/04/2010

tir, 03/05/2011 - 17:59

Stadig er det da ret basalt at have styr på hvem, der skal indberette resultat, specielt hvis man er en klub, der går højt op i at det bliver gjort til tiden ;-)

Karkov
Medlem siden: 02/03/2009

tir, 03/05/2011 - 22:39

Dejligt med lidt sten-kasteri, utroligt at i ikke har bedre at tage jer til på et U16 forum!!

- Bang!

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

ons, 04/05/2011 - 08:38

@Karkov.

Hvis man, som visse personer, har travlt med at svine andre klubber til, så bør man nok starte med også at informere ens HC for ellers så får man vel ret beset kun det, som man selv er skyld i og jeg tænker ikke på dig hos Swans i netop denne forbindelse.

Vi er helt enige om at niveauet bør hæves i flere debatter men med hensyn til forum, er det måske ikke det værste, at unge U16 spillere lærer, at man rider som man sadler, man får som fortjent, man bør ikke kaste med sten, når man selv.... etc. ;-)

Men du har helt ret i at man bør ikke være på det niveau men nogle gange bør nogle højrøvede i... sættes på plads som Knight Rider gjorde med en enkelt person.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

ons, 04/05/2011 - 09:47

Helt enig med Svupper.. Denne del af forum er netop sat i verden for at opdrage på U16 spillere.. Hvis de ikke lærer det på USfootball, hvor skulle de så lære det!? Tænkt lige over det Mr. Karkov

Klir Klir

Pas-s
Medlem siden: 26/04/2010

ons, 04/05/2011 - 23:12

Knight-det er fedt nok oplyser om det, nu er det så mig der er HC for Swans U16
Og kan fortælle jeg også er dommer og har været det længe, jeg havde ingen ide om at hjemmeholdet skulle ringe resultatet ind på en selvdømmer
Derudover mener jeg også det er Refs opgave at sikre sig at begge hold er indforstået med hvem der ringer resultatet ind, det har jeg lært og jeg går aldrig fra en kamp jeg har dømt uden at de to hold ved hvem der skal ringe ind.
Og til sidst vil jeg mene hvis ansvaret skal ligges på nogen så må det være mig og dommerformanden i Swans, ikke Mr.sack?
Og er vi enige om at den klage der blev indleveret på Mr.sacks vegne gik på at de dommere der havde dømt havde optrådt uprofessionelle og ikke løftet opgaven som dommer korrekt?
Og for the love of god stop med at sige det pis med et forpulet drivhus når det eneste problem er flueknepperi?
Seriøst dude grow the fuck op..

Ready, Break!