man, 02/05/2011 - 08:21
Denne uges kampe må sige at være mere spændende end de sidste runder:
ØST
Devils @ Monarchs
Resultatet kan komme til at betyde en hel del i forhold til slutspillet, da ingen at øst tre tophold ser ud til at slingre, der bliver dog kun to ubesejrede hold tilbage i øst divisionen efter denne uge. Jeg tror at Monarchs vinder en tæt kamp noget i stil med 21-28. Helt sikkert en kamp jeg skal ud at se.
Rebels @ Vikings
Det ligner en kamp hvor der bliver "fightet" lidt ekstra, da begge hold stadig har sæsonens første sejr til gode. Jeg tror Vikings hiver den hjem. 7-21
Hurricanes @ Stingers
Endnu en kamp med 2 ubesejrede hold. Esbjerg vil gerne en masse i år, jeg har ikke hørt/set noget der her imponeret mig endnu. Derfor er mit bud at dette bliver ugen tredje hjemmebane sejr, og at Stingers (lidt uventet) tager 1ste pladsen i Vest divisionen.
- That is why girls don't play the game...

man, 02/05/2011 - 08:34
Jeg glæder mig utrolig meget til denne weekends kampe. Jeg ser stingers til at være et rigtigt godt hold som kun bliver bedre og bedre. Og jeg tror vi får en hård kamp som bliver af gjort til sidst. Jeg må dog stole på vores ej hold og tro også vi kommer ud af kampen med en sejr. Men det bliver på grund af vores defence som har spillet virkelig godt indtil vidre. Jeg ser kampen ende 14 - 7
Hurricanes #87
Give me the ball!!!