UGE 5

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

man, 02/05/2011 - 08:21

Denne uges kampe må sige at være mere spændende end de sidste runder:

ØST
Devils @ Monarchs
Resultatet kan komme til at betyde en hel del i forhold til slutspillet, da ingen at øst tre tophold ser ud til at slingre, der bliver dog kun to ubesejrede hold tilbage i øst divisionen efter denne uge. Jeg tror at Monarchs vinder en tæt kamp noget i stil med 21-28. Helt sikkert en kamp jeg skal ud at se.

Rebels @ Vikings
Det ligner en kamp hvor der bliver "fightet" lidt ekstra, da begge hold stadig har sæsonens første sejr til gode. Jeg tror Vikings hiver den hjem. 7-21

Hurricanes @ Stingers
Endnu en kamp med 2 ubesejrede hold. Esbjerg vil gerne en masse i år, jeg har ikke hørt/set noget der her imponeret mig endnu. Derfor er mit bud at dette bliver ugen tredje hjemmebane sejr, og at Stingers (lidt uventet) tager 1ste pladsen i Vest divisionen.

- That is why girls don't play the game...

Hurricane 87
Hurricane 87's billede
Medlem siden: 22/06/2009

man, 02/05/2011 - 08:34

Jeg glæder mig utrolig meget til denne weekends kampe. Jeg ser stingers til at være et rigtigt godt hold som kun bliver bedre og bedre. Og jeg tror vi får en hård kamp som bliver af gjort til sidst. Jeg må dog stole på vores ej hold og tro også vi kommer ud af kampen med en sejr. Men det bliver på grund af vores defence som har spillet virkelig godt indtil vidre. Jeg ser kampen ende 14 - 7

Hurricanes #87
Give me the ball!!!

Uglyberg
Medlem siden: 08/04/2011

man, 02/05/2011 - 13:52

Her er mine personlige bud!!

Vest:
Hurricanes @ Stingers
Her er det hjertet der giver stingers sejren, da jeg har stor respekt for fynboerne og selv har spillet mange hårde kampe mod dem. Tror dog at kampen bliver meget tæt og inden for en enkelt scoring.

Øst:
Rebels @ Vikings
Vikingerne vinder rimeligt stort, da de har et hårdt spillende hold.

Devils @ Monarchs
Her spiller jeg selv og regner med at vi tager en hjemmesejr. Den store udfordring bliver hvor mange af vores skadede spillere bliver klar, for vi fik bænket en del af vores RB's i denne uges kamp.
Glæder mig til at møde Holbæk, der altid disker op med masser af kampgejst og de har snydt os før.

Steen Ugly Berg Monarchs FB #90

Tilskuer22

ons, 04/05/2011 - 14:15

Har lige "klikket" lidt rundt på hjemmesider efter optakter til denne uges kampe og har desværre kun fundet et på Esbjergs hjemmeside

http://www.hurricanes.dk/node/101

Er der andre hold der har lavet nogen, som jeg bare ikke har kunne finde? Hvis ja, kunne i så ikke smide et link herinde så det bliver lidt nemmere/hurtigere at finde?

Alby
Medlem siden: 14/06/2010

ons, 04/05/2011 - 14:56

@ Tilskuer22

Der står lidt på vores hjemmeside, om kampen søndag mellem Monarchs og Devils..

http://www.monarchs.dk/default.asp?mode=cmsview&page=285

Fuglheim
Fuglheim's billede
Medlem siden: 07/06/2009

ons, 04/05/2011 - 19:13

Det bliver sgu en fed kamp mod de gamle gutter fra Monarchs! Can't wait :)

Pas-s
Medlem siden: 26/04/2010

ons, 04/05/2011 - 23:33

Nu må jeg altså spørge, jeg har set stingers spille imod Herning, og der var absolut intet der fik mig til at sige hold da op et fodbold hold? Altså stortset alle stingers spillerne sad og røg eller hyggede med familie i halftime? Hvor er det lige præcis at stingers de snupper sejeren?
Det er selvfølgelig med al respekt for både Herning og stingers men jeg ser dem bare ikke som "the team to beat"
Jeg tror på en Esbjerg sejr der gerne skulle være afgjort med mindst 3scoringer. Glæder mig til at høre om det søndag boyzz;) god kamp!!

Ready, Break!

Uglyberg
Medlem siden: 08/04/2011

tor, 05/05/2011 - 10:29

Jeg forstår godt Pas-s kommentar, men sådan har det altid været med Stingers, de ser rolige og (måske rygende, hvad det så har noget med det hele at gøre) familie agtige ud, men når fløjten lyder så er der dømt hård fight....

Jeg ved at skader kan gøre meget, men det ville undre mig hvis dem der kommer på banen, ikke fortsætter den stil jeg ihvertfald kender Stingers for.

Det er et af minde yndlings hold at vinde over og (tabe til.. Not...)

Steen Ugly Berg Monarchs FB #90

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

fre, 06/05/2011 - 04:54

Havde jeg tid, stod jeg i Middelfart på Søndag.
Det bliver meget spændende at se resultatet af det opgør. Det bliver den helt store styrkeprøve for begge hold.
Og jeg kan kun give grimme berg ret, Stingers er altid hårde at ramme, på den fede måde :)

Rebels@Vikings: Ved ikke hvad Rebels kan, men resultaterne ser ikke gode ud. Viking så ud af mere end den mercy vi gav dem i søndags. Vi chokstartede mod dem og kom hurtigt meget foran, men senere i kampen bed de bedre fra sig. Tipper Næstved sejr.

Devils@Monarchs: Sikker hjemme sejr. Vi tror vi kan slå alle, men der skal arbejdes for det på søndag.

#72 Monarchs

Tilskuer22

søn, 08/05/2011 - 17:45

Jeg kan se på infosport at Esbjerg vandt kampen 7-30, det havde jeg ikke lige set komme. Er der nogen der kan give et ref af kampen?? Havde Stingers mange skader?

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

søn, 08/05/2011 - 18:04

Var ikke den mest imponerende omgang fodbold fra nogle af holdene. Hurricanes kunne ikke få kastespillet til at virke, men formåede at bryde et par lange løb på ydersiden. Ellers virkede kampen ret lige. Ved ikke om Stingers havde skader, de spillede i perioder flot, for så i andre perioder at glemme alt om at takle.

Klir Klir