man, 09/05/2011 - 15:21
Så er 5. runde overstået, der var et par overrakelser det tror jeg ikke kommer til at ske i denne uge.
Øst:
Oaks @ Tomahawks
Jeg tror at Tomahawks lever op til deres favoritstatus i denne kamp, og vinder sikkert over drengene fra Frederikssund. Mit bud er 7-35.
Vest:
Stallions @ Swans
Top mod bund i Vest. 0-42 Ikke så meget mere at sige, jeg håber drengene i Horsens holder hovedet højt og kæmper sig igennem sæsonen.
Hurricanes @ Thornder
Esbjeg må siges at være favoritter til kampen, og jeg tror også de vinder den. Dog vil jeg lave en halvgardeing og sige at denne kamp kunne gå hen og blive tæt, da Randers må begynde at være virkelig sultne efter en sejr. Hvis Esbejrgs (knap så imponerende) offence lukkes ned, så skal der bare en heldig scoring til at gøre det hele interessant.
- That is why girls don't play the game...

man, 09/05/2011 - 17:42
Med andre ord er Esbjerg svage favoritter mod Thornders??
Synes du er hurtig nok til at dømme vores offence ude. Vi scorer 4 TDs mod Stingers, som flere havde udråbt som favoritter inden kampen (vi formår dog desværre ikke at udnytte vores PATs). Vi bruger 4 forskellige runningbacks der alle er i stand til at få masse af yards. Foruden de 4 scoring drives var vi i red zone en enkelt gang, og fumblede lige uden for red zone, på et ellers godt drive.
Det er fint nok med kritik, synes dog ikke den er berettiget!
Tror Swans lukker kampen før tid og tror vi vinder.
Dette bliver mit første og eneste indlæg til disse tråde, synes på ingen måde de er konstruktive.
Allan Kjeldsen #59 Esbjerg Hurricanes