UGE 6

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

man, 09/05/2011 - 15:21

Så er 5. runde overstået, der var et par overrakelser det tror jeg ikke kommer til at ske i denne uge.

Øst:
Oaks @ Tomahawks
Jeg tror at Tomahawks lever op til deres favoritstatus i denne kamp, og vinder sikkert over drengene fra Frederikssund. Mit bud er 7-35.

Vest:
Stallions @ Swans
Top mod bund i Vest. 0-42 Ikke så meget mere at sige, jeg håber drengene i Horsens holder hovedet højt og kæmper sig igennem sæsonen.

Hurricanes @ Thornder
Esbjeg må siges at være favoritter til kampen, og jeg tror også de vinder den. Dog vil jeg lave en halvgardeing og sige at denne kamp kunne gå hen og blive tæt, da Randers må begynde at være virkelig sultne efter en sejr. Hvis Esbejrgs (knap så imponerende) offence lukkes ned, så skal der bare en heldig scoring til at gøre det hele interessant.

- That is why girls don't play the game...

kjeldsen-canes
Medlem siden: 23/04/2010

man, 09/05/2011 - 17:42

Med andre ord er Esbjerg svage favoritter mod Thornders??
Synes du er hurtig nok til at dømme vores offence ude. Vi scorer 4 TDs mod Stingers, som flere havde udråbt som favoritter inden kampen (vi formår dog desværre ikke at udnytte vores PATs). Vi bruger 4 forskellige runningbacks der alle er i stand til at få masse af yards. Foruden de 4 scoring drives var vi i red zone en enkelt gang, og fumblede lige uden for red zone, på et ellers godt drive.
Det er fint nok med kritik, synes dog ikke den er berettiget!

Tror Swans lukker kampen før tid og tror vi vinder.

Dette bliver mit første og eneste indlæg til disse tråde, synes på ingen måde de er konstruktive.

Allan Kjeldsen #59 Esbjerg Hurricanes

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

man, 09/05/2011 - 18:43

Kan godt se at det er voldsomt ukonstruktivt at komme med et bud på kampen...!? At Tilskuer22 mener at jeres offence er knap så imponerende, er vel en ærlig sag.
Synes du selv det var imponerende offence I viste i søndags? Hvis det er tilfældet, behøver man vist ikke frygte angrebs-orkanen i år.
Håber på en god kamp mod Stallions. Hvor vi (Swans) forhåbentligt vinder. Helst ikke på mercy.
I Esbjerg @ Randers gætter jeg på 38-12.
Tror Esbjerg scorer alle PATs og et enkelt FG. :) Randers løber den ind to gange, fra deres f'ed up Wing-T agtige-et-eller-andet formation.
Håber ikke mine bud er for ukonstruktive.. :)

Klir Klir

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

man, 09/05/2011 - 19:12

@D_ _ M _ _

De er jo nok konstruktive nok, hvis man bare fortæller folk det, som de gerne vil høre ;-)
Ellers så er det jo nok også en god ide, at forlade et debatforum.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Pas-s
Medlem siden: 26/04/2010

man, 09/05/2011 - 19:23

Er ret sikker på vi i Swans vinder kampen, håber på en god kamp og en god dag det var en fornøjelse at spille i Horsens sidst.
Esbjerg gut- syns måske også det er okay at være "skuffede" over jeres offense på jeres vegne, selvom man scorer TD og flytter bolden betyder det ikke nødvendigvis at man har et godt offense, det kræver jo også man har et flow på holdet og at man kan mere end bare løbe bolden?. Men det vigtigste er self at score mål og det gør i jo så er spørgsmålet bare hvor længe i kan holde det kørende;)

Ready, Break!

Pas-s
Medlem siden: 26/04/2010

man, 09/05/2011 - 19:24

Orv..Esbjerg vinder over Randers med 5scoringer, Randers tror jeg ikke scorer ved mindre Esbjerg fucker up og lader dem.

Ready, Break!

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

man, 09/05/2011 - 19:38

@kjeldsen-canes

hepper altid lidt på underdogs, så lidt farvet er det måske at kalde det en halvgardering.

Lad mig starte starte med at sige at jeg synes jeres defence gør det rigtig godt og hvad jeg har set og hørt i år er de grunden til i stadig er ubesejrede (min mening). Jeres O-line og backs gjorde det rigtig godt mod Stingers, men HVIS nu at Stingers havde kunne lukke jeres løbespil ned, så var kampen endt 7-0 til Stingers. Så hvis TEORETISK Randers skal vinde i næste week-end skal de vel "bare" stoppe jeres løbespil. Hvilket (igen min mening) ser noget svagere ud end sidste sæson, hvor jeg så jer løbe over Odense.

Det er ikke fordi jeg har noget i mod Hurricanes, eller noget i den stil, det er mit bud på hvordan kampen ender. Det kan være det havde hjulpet hvis jeg havde givet et bud på resultatet. jeg gætter 7-35 til Hurricanes, da jeg ikke tror Randers kan stoppe jeres løb.

Sagt på en anden måde, jeg gir' sgu' en kippers(eller hvad man betaler med i Esbjerg ;-)) hvis i kaster flere TD's end i løber.

- That is why girls don't play the game...

janln58
Medlem siden: 17/01/2009

tir, 10/05/2011 - 07:46

Jeg tror måske det Allan prøver at sige er at der er meget dobbeltstandart herinde, og at meninger er utrolig meget farvet af tilhørsforhold samt at disse meninger(åbentbart også din Tilskuer22) skifter fra uge til uge. Det er derfor vigtigt at man som hold fokusere på sig selv, da man i hvert fald ikke kan imponere alle herinde...
Som eksempel kan gives vores kampe, sammenholdt med "powerrankings og kommentarer:

Fra Tilskuer22´s powerranking:

3 Middelfart Stingers
Passing Offense B
Rushing Offense A+
Passing Defense C+
Rushing Defense A

6 Esbjerg Hurricanes
Esbjerg bør fokusere på det der altid har været deres styrke - LØBET!
Passing Offense B-
Rushing Offense B+
Passing Defense B-
Rushing Defense B+

Resultat: 7-24 (4 rushing TD´s til Esbjerg)

Ok, jeg kan så oplyse at det nok havde en del mere med vinden end jeres kommentarer at gøre at vi mod et "A+ rushing defense" valgte at løbe bolden, især da vi jo kun er et "B rushing Offense" :-)
Og at Middelfart vælger at kaste i modvinden, har uden tvivl noget med skader at gøre, og ikke at vores B defense havde lukket dem ned...(eller måske en kombi?)
Hvorfor skulle vi satse på at kaste, hvis vores hold (og det er jo faktisk det vi er!) den dag kan flytte bolden ved at løbe? Hvis nu at Stingers havde kunnet lukke vores løbespil ned (hvilket de ikke kunne!) ja så havde vi nok også kaldt nogle andre spil! så jeg er ret sikker på at kampen ikke var endt 7-0.

Og ja det er da muligt at vores løbespil er svagere lige nu end det var sidste år, men på alle hold sker der jo udskiftninger ( og nogle gange tvinges de gamle idioter så ind igen, til trods for manglende træning...), ikke altid med vores gode vilje, men heldigvis sker det jo også at folk kommer tilbage!

Jeg har det rigtig fint med at folk bliver ved med at nedvurderer os, da flere og flere af vores spillere bruger det som motivation, så bliv bare ved...

Svupper
Svupper's billede

tir, 10/05/2011 - 08:02

Øh Jan.
En power ranking er altså en ting, som er skiftende igennem sæsonen alt efter hvordan holdene performer ikke omkring deres potentiale ;-)
Og det er, som forfatteren også skriver, blot et bud.

Herinde bliver man nok ikke enig, så prove et on the field ;-)

God kamp i weekenden til alle.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

janln58
Medlem siden: 17/01/2009

tir, 10/05/2011 - 08:56

@ svupper
Det er vel egentlig også bare det vi gør?
Men ja, vi kunne vel også bare holde os væk herfra, men arbejdsdagen skal jo gå med et eller andet...

Svupper
Svupper's billede

tir, 10/05/2011 - 09:01

@Jan.
Jo det må man sige. Ser efterhånden ud til, at I går op, når EFB går ned.
Det fryder en anti-soccer freak som mig ;-).
Kunne da være, at man skulle køre ud og se jer spille, hvis I fortsætter med at vinde.

Coach Marv Levy