man, 16/05/2011 - 17:59
Hvem vinder?
vi er næsten fuld roster...
har trænet hårdt i de sidste 3 uger...
glæder os meget
venlig hilsen
Hawks Center
Hvem vinder?
vi er næsten fuld roster...
har trænet hårdt i de sidste 3 uger...
glæder os meget
venlig hilsen
Hawks Center
ja... men da vi spilled sidst i middelfart, var der ikke den store forskel.
jep
Undskyld, men for fanden :D
Vi har trænet hård 3 uger, det lyder bare så utroligt seriøst ;)
Kan bedre lide, vi har trænet 11 måneder varieret og hård træning eller noget i den stil. Er man rookie eller på et nystartet hold kan det andet helt sikkert godt bruges :)
Synes bare det er svært at ændrer meget på 3 uger i min verden.
Gætter på en stingers sejr.
Men thumbs op for ærligheden!
# 47 RB/WR/CB
Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general....
jo jo vi tager bare en kamp af gangen,
Hvis man nu har arbejdet målrettet i 3 uger, på at forberede sig til netop et hold, mod deres schemes osv, så er 3 uger god tid. Og rigelig tid til at være godt forberedt. Det bliver spændende.
ØST:
Cougars @ Rebels
Tror kampen bliver tæt men at Cougars trækker det længste strå. (21-20)
Vikings @ Devils
Sikker sejr til hjemme holdet. 7-35
Vest
Stingers @ Hawks
På baggrund af at Stingers spillede 24-7 mod hurricanes og det med en del skader (det sagde rygterne i hvert fald), så tror jeg at Stingers tager sejren. Et velforberedt Hawks hold kan forhåbentlig overraske? men jeg tror kampen ender med en sejr til Middelfart --> 28-14
- That is why girls don't play the game...
Har Cougars som favoritter i første kamp, måske med en enkel eller to tds.
Tror de røde djævle lukker Vikings på mercy.
I vest kampen tror jeg på Stingers. Hawks DL virker ikke videre solid, hvorimod Stingers er rigtigt tunge og dygtige på linien. Skulle ikke undre mig hvis Stingers vinder rimeligt komfortabelt.
Sad forresten og så Hawks @ Stingers highlights tidligere i dag. Og lagde især mærke til én ting ved tapet. Nemlig et ordentligt pop leveret af #84 fra Hawks, 54 sek inde i klippet. http://www.hudl.com/team/12520?public=1#358690-0
Ikke for at lave ballade (læs: for at lave lidt ballade), men er der her tale om et clean hit? Ved godt hvad jeg mener, hvad mener I?
Kan slet ikke se hvorfor det ikke skulle være clean.
Et af de bedre hits i DK i år.
Selvfølgelig er det det.
Han klapper en WR i luften med bolden i spilafstand ned ved at bruge skulderen.
Sådan skal det da bare være hver gang ;-)
"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy
man, 16/05/2011 - 18:14
Sorry jeg ikke bakker op om jyderne men jeg bliver sgu nødt til at satse på "prikke-drengene"( in a stricktly heterosexual way) i den kamp...
Tror Hawks får MEGET svært ve at lukke den hurtige runningback, som stingers har, ned...
Men Hey hvad er det man siger? ....Any given sunday...
God kamp boys!!!
Thornder LB/SS#13
I firmly believe that any man's finest hour,
the greatest fulfillment of all that he holds dear,
is the moment when he has worked his heart out in a good cause
and lies exhausted on the field of battle, victorious.
-Vince Lombardi