Lidt nyt til sitet?

Provo23
Medlem siden: 06/10/2009

man, 30/05/2011 - 20:27

Jeg tænkte lidt på at det kunne være meget hyggeligt med lidt nyt på siden :)

Jeg savner sådan en "thumb up" til kommentarerne :D Ikke en thumb down, men kun op, så hvis en laver et fedt indlæg, så og det er godt skrevet det han skriver, så lige trykke for at sige "det er sku godt det du skriver der".

Og så tænker jeg lidt på, er brugerne her på sites ikke ret kedelige? Selvf som i skriver i en anden, muligheden for at være anonym skal selvf være der :) men en mulighed for ikke er være anonym? en mulighed for at have sin egen besked indbakke folk kan skrive i? NEJ INGEN GÆSTE BOG!!!

Jeg kan sikkert komme med mere når jeg lige surfer rundt på sitet, men det var bare lige noget jeg lige tænkte på.. Jeg har ikke lige tjekket om folk har skrevet noget omkring det :)

If you fail, you try again, and again, and again.
It is not the end, it matters how you are going to finish.
Are you going to finish strong? You will find that
strength to get back up
- WR #89 - Hurricanes -

Mr. Crazy
Mr. Crazy's billede
Medlem siden: 15/01/2009

tir, 31/05/2011 - 09:16

Så du vil lave Usfootball om til facebook ;)

FREAK ON THE FIELD:)

AFC Holstebro Dragons

Anders Berendt
Anders Berendt's billede
Medlem siden: 22/08/2010

ons, 01/06/2011 - 12:43

Hej Provo 23

Vi vil ikke have anonymitet på USfootball.dk selvom der sikkert komme nogle interessante ting frem hvis vi tilføjede anonymitet på USfootball.dk, omvendt kan vi bare ikke tillade at brugerne helt frit kan skrive, reklamere og opføre sig uacceptabelt, uden at vi kan finde frem til hvem personen er.

Vi er altid glade for når folk kommer med forslag til forbedringer og læser det med interesse. Vi har ingen frivillig programmør på USfootball.dk, derfor planlægger vi ændringer lang tid i forvejen og ved endnu ikke hvornår næste opdateringer bliver med sikkerhed. Men dit forslag er noteret :)

Tak for dit indlæg

Anders Berendt

Ansvarshavende Redaktør

USfootball.dk

Provo23

søn, 12/06/2011 - 12:56

Crazy: hvis du har været på internettet før, så er der andre forums med det jeg nævner, og det er ikke facebook. Ved ikke hvor længe du har været på internettet i det hele taget, men meget dumt spøgsmål at stille i en seriøs tråd hvor man prøver på at hjælpe grundlæggerne. Og ejerne.

Ander: jeg takker først og fremmest for dit svar. Men jeg har måske udtrykket mig forkert. Ang. Anonymitet mener jeg ikke at i ikke må vide hvem personerne er, men mente over for andre brugere. Det jo vigtigt for jer, som du selv siger, at, i har styr på hvem der er på sitet og skal have mulighed til at finde frem til/kontakte personen. For usfootball ejere skal intet være anononymt, kun over for andre brugere jeg mente. Men jeg sys de rart du sådan svarer på det. Og jeg vil da også love jeg ikke vil holde mig tilbage hvis der er noget jeg tænker kan laves om. Ideer kan altid bruges og overvejes, så må man vurdere om de skal udføres.

Jeg ser frem til en opdatering på et tidspunkt og vil da glæde mig til at se hvad i har fundet frem til bag skærmen i den anden ende af DK.

strength to get back up
- WR #89 - Hurricanes -

Provo23

søn, 12/06/2011 - 13:09

Og nu hvor jeg egentlig er igang. Så sådan en knap til at dele ting på facebook. Fx hvis den der nyhed er god og jeg tænker, det kunne andre læse, så bare lige trykke del på facebook eller twitter(kender ikke twitter, men man kan sikkert dle et eller andet). Jeg ved du ved hvad jeg mener med den knap.

strength to get back up
- WR #89 - Hurricanes -