Uge 9

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

fre, 03/06/2011 - 07:48

Det kommer lidt sent i denne uge, men vi må hellere få kommet med nogen bud så vi ved hvordan kampene ender før de bliver spillet .. :-)

ØST

DEVILS @ Tomahawks
Den eneste spændende kamp i denne uge (min mening)kan Tomahawks endnu engang kan leve op til deres favoritstatus? Det nu kunne være godt for os tilskuere hvis devils vinder og laver spænding i toppen af øst divisionen. Men med en bedre record og hjemmebane tror jeg ikke på det --> 14-28

COUGARS @ Vikings
Ikke så meget at sige om den kamp, ud over at jeg ikke rigtig kan se vikings have mange chancer --> 28-7

VEST

SWANS @ STINGERS
Ikke en kamp der burde kunne blive spændende --> 35-7

HAWKS @ THORNDER
Heller ikke spænining på højt plan --> 35-7

- That is why girls don't play the game...

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

fre, 03/06/2011 - 10:11

Hawks vs Thornder var en rigtig fed fodbold kamp men tror Hawks lukker den hurtig da de ved hvordan Thornders spiller nu

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

Ns_
Medlem siden: 23/12/2010

fre, 03/06/2011 - 11:56

SWANS @ STINGERS
Tror på Swans, men tror ikke det bliver en walkover.!

"It's not whether you get knocked down, it's whether you get up."
Vince Lombardi

Dan-SATAN
Dan-SATAN's billede
Medlem siden: 20/08/2009

fre, 03/06/2011 - 14:14

Jeg tror sgu at hawks @ Thornder bliver en muligvis ligeså tæt kamp som sidst og håber da at vi vinder.

Stingers vs. Swans kunne muligvis også blive en spændende kamp, jeg satser på en stingers sejr...

Thornder LB/SS#13

I firmly believe that any man's finest hour,
the greatest fulfillment of all that he holds dear,
is the moment when he has worked his heart out in a good cause
and lies exhausted on the field of battle, victorious.
-Vince Lombardi

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

fre, 03/06/2011 - 14:51

Er ret sikker på at Hawks lukker Thornder fuldstændigt ned, ville ikke blive overrasket over et resultat tæt på mercy. Skyder på 42-6
Thornder virker som et hold der er ved at falde fra hinanden, det var i hvertfald ikke det mest frygtindgydende hold vi mødte sidste uge. Selv deres HC virkede til at have mistet modet.. På trods af at vi spillede sæsonens nok dårligste kamp, var der på intet tidspunkt tvivl om at kampen ville ende på mercy, uden en Randers scoring.

Glæder mig til kampen om Fyn i morgen. Tror at det bliver en tæt og hårdtspillet kamp. Men regner naturligvis med at vi stadig vil være at finde på 2. pladsen i 1. Div. Vest efter kampen er overstået.

BTW. http://www.hurricanes.dk/node/110
1. div er per 1 juli uden ligaens eneste spillende import

n/a

Dan-SATAN
Dan-SATAN's billede
Medlem siden: 20/08/2009

fre, 03/06/2011 - 16:22

Any given sunday, baby. Any given sunday!!

Thornder LB/SS#13

I firmly believe that any man's finest hour,
the greatest fulfillment of all that he holds dear,
is the moment when he has worked his heart out in a good cause
and lies exhausted on the field of battle, victorious.
-Vince Lombardi

RB-Thunder
RB-Thunder's billede
Medlem siden: 13/02/2009

fre, 03/06/2011 - 16:28

Ved ikke hvor du får den opfattelse fra at vi er ved at gå i opløsning eller falde fra hinanden? Men der tager du da fuldstændig fejl... :)

Lysten til at vinde bliver da bare endnu større!

Men vi viste godt det ville blive svært at vinde over 1. division nr 2, derfor spillede vi for at få det bedste ud af kampen. Men med 7-8 afbud og vores problemer med at score, havde i det også ret let.

Bare fordi vi taber nogle kampe giver vi sgu ikke op, vi spiller fordi det er fedt!

# 47 RB/WR/CB

Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general....

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

fre, 03/06/2011 - 17:05

Godt at høre.. Håber I bliver ved med at kæmpe

Klir Klir

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

fre, 03/06/2011 - 17:26

@ RB-Thunder tror helt sikkert i kan spille op imod dem hvis i holder modet oppe.
Det var hvad som ende kampen sidste Hawks var nede og i kørte dem over så tog i måske lidt for nemt på det også kom Hawks igen. I har en dygtig træner hvad ved hvad han snakker om så det bare lytte på ham og holde jeres fire oppe hele kampen !

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

Gadsbøll
Medlem siden: 17/09/2009

fre, 03/06/2011 - 20:14

Jeg glæder mig vildt meget til at tage til Næstved! De bliver en fed kamp med masser af fight!
Devils - Tomahawks bliver vild, tager ud og ser den og ser frem til at se clashet mellem nr. 1 og nr. 3

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

fre, 03/06/2011 - 22:48

Jeg forstår ikke rigtig det går så skidt for Vikings. Jeg fik et bedre indtryk end rent bundhold af at spille mod dem.

Jeg tror til gengæld ikke Devils har mange chancer mod Tomahawks. Jeg hepper på dem, men tror overmagten er for stor. Devils offence skal nok få scoret, så en højtscoret kamp ala 50-20.

#72 Monarchs