ons, 08/06/2011 - 18:32
Ja, så skete det at jeg som fullback på Monarchs holdet skulle opleve at min søn byder ind på pladsen som halfback og jeg skal lige pludselig til at bane vejen for ham så han kan score touchdowns....
I min alder af 41 (har vist tidligere fejlagtigt skrevet jeg var 42, hvilket må være alderen eller de mange hits) begynder jeg pludselig af føle mig noget ældre.
Skal dog lige understrege at jeg er meget stolt af sonnyboy og glæder mig til vores første kamp på søndag i Herlev. Desuden regner jeg med at spille en del flere sæsoner med sønnen.
Glæder mig også til Rookieshowet på en af vores udekampe med sonnyboy i hovedrollen ;-)
Steen Ugly Berg Monarchs FB #90

ons, 08/06/2011 - 19:10
Man er vel først for gammel til at spille football, når man FØLER sig for gammel!!! Eller når kroppen siger stop. Men hvis man træner regelmæssigt og sørger for at spise forholdsvis sundt(ikke kage hver dag) samt bare generelt tager sig af sin krop. Så tror jeg sgu man kan blive ved mange år. Det er jo hele den der vægtskål ting, med hvad der vejer mest, kærligheden til spillet kontra kroppens "sundhed"(kan ikke lige finde ordet men håber du ved hvad jeg mener).
BTW. Det må være superfedt at spille sammen med sin søn, jeg misunder dig sgu!!!
keep on rockin'-old school!!! :D
Thornder LB/SS#13
I firmly believe that any man's finest hour,
the greatest fulfillment of all that he holds dear,
is the moment when he has worked his heart out in a good cause
and lies exhausted on the field of battle, victorious.
-Vince Lombardi