Eyeshield - for og imod ?

ninja 99
ninja 99's billede
Medlem siden: 03/04/2011

man, 13/06/2011 - 17:46

Hey football fellas :-)

Jeg ville gerne høre jeres kvalificerede meninger, for eller imod Eyeshield...
Er det godt? Eller er det bare glamour? eller noget tredje? :-)

// Ninja
LB #99, Næstved Vikings

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved HG Vikings

"Football is fun, sir!"

Eddi Olesen
Eddi Olesen's billede
Medlem siden: 11/04/2010

tor, 04/08/2011 - 09:28

Hej.
Jeg har benyttet et klar eyeshield i de perioder hvor jeg har spillet RB, for at beskytte øjnene, da der godt kan smutte en hånd eller to ind bag facemasken i løbet af en kamp. Men det er en kæmpe ulempe de dage hvor det regner, da den så mindsker ens udsyn.
Men jeg syntes at farvede Eyeshield bare er ekstra glamour, som for mit vedkommende ikke har nogen funktion.

#28 Randers Thornder

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

fre, 05/08/2011 - 10:41

Eyeshield genialt når det ikke regner i DK, hvis man vil beskytte øjnene mod hænder, fingre etc.
Så køber du et, så husk at tage en skruetrækker med altid, så du kan afmontere det igen.
Gider man ikke det, så lad være med at købe et eyeshield.

" Jamen jeg har kun mit på, så folk ikke kan se presnap, hvor jeg kigger her"
Så få din coach til at lære dig at kigge hele banen, så du ikke giver spillet væk.
End of story

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Hurricane 87
Hurricane 87's billede
Medlem siden: 22/06/2009

lør, 06/08/2011 - 00:05

I går ville jeg hvade ønsket at jeg hvade mit gamle eyeshield i. Men for fanden det er sku da også for at være lidt glam!

Mit problem var bare at den blev så ridset og det kunne jeg ikke klare.

Hurricanes #87
Give me the ball!!!

ninja 99
ninja 99's billede
Medlem siden: 03/04/2011

ons, 10/08/2011 - 11:14

Jeg tog mig sammen og købte et, og i første kamp jeg brugte det, var det i regnvejr mod Tomahawks i Valby på turf.. syns ikke jeg havde problemer med vand, dug osv.. men havde brugt sådan noget brille rens inden.. det forebyggede duggen.. top lækkert :) .. men okay, når man blev tacklet i græsset, så var der da en go slat vand på visiret, men syns nu det forsvandt hurtigt :)

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved HG Vikings

"Football is fun, sir!"

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

ons, 10/08/2011 - 13:18

@Ninja 99.
Det er jo også det vigtigste, at du er tilfreds.
Hvad hedder det brillerens du købte og hvor kan man købe det henne?
Et par af mine drenge har nemlig eyeshield og jeg gider ikke undvære dem, når de lige skal bruge 3-5 spil på at tage det af, når det regner.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy