Sidste runde inden sommerferien

Baseline
Medlem siden: 07/06/2011

man, 20/06/2011 - 21:01

Så er det snart sommerferie og det skal fejres på Oaks hjemmebane, med en god football mod Næstved Vikings, grillen bliver tændt med pølser og det hele. keder I jer søndag , ja så kom en tur til Frederikssund kl 15. Jeg mener at det er første gang Vikings besøger os, så det bliver rigtigt fedt og forhåbentligt en tæt god kamp.

Frederikssund Oaks

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

tir, 21/06/2011 - 15:18

Lyder godt.
Håber Cougars er lige så gæstfrie også på søndag :)
Og det er allerede kl 14.

#72 Monarchs

sveskemos
Medlem siden: 09/03/2011

ons, 22/06/2011 - 11:44

Hawks vs. Swans
Kan ikke se hvordan det skulle blive andet end en 0-50 kamp.

DBcba
Medlem siden: 05/06/2011

ons, 22/06/2011 - 13:36

0-50 til swans... Ærgeligt at niveaut i 1. div er så utrolig lavt i år!

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

ons, 22/06/2011 - 14:22

Naturligvis er det ærgeligt, at niveauet måske er lavere, men med flere hold, så vil konkurrencen stige betydeligt de kommende år.
Udvidelsen af NL har jo også gjort, at man har fjernet nogle af "kanonerne" fra rækken.
Så måske er det et skridt tilbage i år, men nogle gange skal man også gå et skridt tilbage for at gå to skridt frem.

Jeg tror på sigt, at det er gavnligt og for de hold, der lige er kommet op i år, så må det da give blod på tanden, at man ikke er så langt fra toppen.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Baseline
Medlem siden: 07/06/2011

ons, 22/06/2011 - 14:38

For vores side i Oaks synes jeg der har været god spænding, fed fight og flotte spil. Selvom vi vandt over Cougars var det indtil 4 qt. en god tæt kamp. Ingen klager over Øst rækken herfra.

Frederikssund Oaks

tvede-rasmussen
tvede-rasmussen's billede
Medlem siden: 04/05/2009

ons, 22/06/2011 - 14:54

@DBcba. Det er en meget unuanceret måde at kommentere på niveauet i 1. div.

Hvis man skal bruge samme argument, så må niveauet i NL også været utroligt lavt, da Razor og Diggers smadrer alle andre hold.

Det er stor forskel forskel i niveau på nogle af holdene i 1. div. I hvert fald som er det eneste, jeg har viden om.
Odense og Esbjerg er bare bedre end de andre hold i divisionen. Begge hold spiller med et godt og agressivt forsvar. Det sætter deres effektive angrebspil i scene.

Middelfart og Hawks spillede 2. div og vi i Randers var i DS sidste sæson. Horsens er et hold, hvor der vist nok har været en stor udskiftning i truppen med mange nye.

I østkredsen er der tre hold som kæmper dog med Tomahawks (som også var 1. div sidste år) i spidsen.

Det er det samme i alle rækker, at nye hold i rækken tit har det svært det/de første år i en ny række. Undtagelsen må være Thisted, der vandt DS i deres første år i rækken.

I Randers prøver vi at lære så meget som vi kan, så vi næste år forhåbentlig ikke får så mange klø af de bedste hold i rækken. Vi håber at vi kan hæve vores niveau så bunden af rækken kan komme lidt tættere på toppen.

DBcba
Medlem siden: 05/06/2011

ons, 22/06/2011 - 15:58

Jeg er helt enig med overstående kommentarer, konstaterede bare at det var ærgeligt at niveauet var så lavt, at der ikke var spænding i mange af kampene :)

Håber da også at det bliver anderledes, når der kommer mere stabilitet i holdene der deltager i 1. div.

Freddy
Medlem siden: 17/02/2009

ons, 22/06/2011 - 16:31

@DBcba - mener der har været 3-4 kampe der har gået i OT i 1 div. vest i år.
Fordi der er stor forskel på top og bund betyder vel ikke at niveauet er lavt ?

ninja 99
ninja 99's billede
Medlem siden: 03/04/2011

ons, 22/06/2011 - 17:38

Muligvis er niveauet lavt, men mig bekendt så er der flere hold i den lave ende, som egentlig skulle ha spillet 2.div i år.. men blev smidt op i 1.div ..
For vores vedkommende kommer vi direkte fra 9.mands i LR og op i 1.div, det er en god mundfuld..
og når så samtidig at spillerbasen er igennem en større renovering og fornyelse.. så er det sku ik nemt.

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved HG Vikings

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved HG Vikings

"Football is fun, sir!"

MiLa
Medlem siden: 31/03/2011

ons, 22/06/2011 - 17:54

Jeg er helt enig med Freddy. Jeg er ret sikker på Tigers, Kronborg, Wolfpack og Demons vil være kede af at man kalder niveauet lavt i NL fordi at der pt. er 3 hold som rundsmadre de øvrige hold.

Specielt fordi jeg er rimelig sikker på at de 4 nævnte hold spiller på samme niveau og nok også højere end swan, hurricans og tomahawks.

Men vil give dig helt ret i at der kan være nogle kampe der er en smule forudsigligt i 1 div. Men synes nu langt fra det er alle kampene der mangler spænding.

Men tilbage til emnet:

Swan-Hawks: Swan ser ud til at være stærke i år. Men tror ikke på en mercy, dog tæt på

Oaks-Vikings: Her tror jeg mest på Oaks og det er alene ud fra historikken. Så en 3-4 TD's i Oaks favør.

Cougars-Monarchs: Mine 2 favorit hold i 1 div. altid en fornøjelse at se jer spille boldt. Jeg tror Monarchs løber afsted med sejeren, med en 4-5 Td's i deres favør. Satser da på at skulle ud til den kamp.