Uge 13

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

man, 25/07/2011 - 13:05

Nu er der "kun" små 14 dage til at sæsonen starter igen. Så det er vist på tide at oraklerne herinde på USfootball vågner og får fortalt Footballdanmark hvordan den første runde efter pausen kommer til at forløbe:

ØST:

VIKINGS @ REBELS
Sidst holdene mødtes vandt Rebels 34-18, og der venter Vikings lidt af en udfordring hvis dette opgør skal ende anderledes. Rebels har dog i sidste del af forårssæsonnen været plaget af skader osv. så hvis ikke alle mand i rebellejeren er klar til kamp kan det måske give Vikingerne en chance, så mon ikke kampen bliver mere tæt end sidst? Jeg tror dog at Rebels hiver den hjem endnu engang.
[REBELS VINDER 21-28]

OAKS @ MONARCHS
4 mod 2 i øst divisionen, og medmindre Monarchs bliver på sommerferie tror jeg ikke Oaks har mange chancer i denne kamp. Monarchs har kun spillet to tætte kampen i år, mod Devils (14-13) og Tomahawks (12-19). I opgørene mod de samme modstandere har Oaks tabt henholdsvis 28-0 og 20-0. Derfor tror jeg på en klar Monarchs sejr.
MONARCHS VINDER [7-35]

VEST:

STALLIONS @ THORNDER
Bundopgør i vest, kampen kunne godt gå hen og blive spændende hvis Horsens drengene kan hold tungen lig i munden og stoppe Randers' "powerstyle wing-t'ish" løbespil. Det er dog lidt af en opgave for Randers har vist rigtig gode takter i første del af seasonen og vandt blandt andet en tæt sejr over Hawks. Jeg tror på en tæt kamp hvor Randers ender med at løbe med sejren.
[THORNDER VINDER 14-21]

STINGERS @ HURRICANES
Der venter stingers en hård opgave. Esbjerg er det eneste ubesejrede hold tilbage i vest divisionen, og drengene fra middelfart tabte sidst 24-7 på hjemmebane. Esbjerg så nærmest stærkere ud uden deres import QB i sidste kamp mod Herning, så jeg kan ikke se nogen grund til at Hurricanes ikke skulle leve op til deres favoritrolle og tage en sikker hjemmebanesejr.
[CANES VINDER 7-30]

So here it is! Det er jo nærmest ligefør infosport kan opdatere efter det med det samme... :-)

- That is why girls don't play the game...

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

man, 25/07/2011 - 13:23

Baseret på tidligere resultater i øst.

Rebels W over Vikings
Monachs W over Oaks.

og i west

Thorder slår Stallions.
Canes lukker ned for Stingers løbespil og hiver sejren hjem.

Tror ikke på de helt store scores i denne runde, da sommerrusten lige skal bankes af.
Derfor kan en eller to overraskelser godt lure i denne runde.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

tir, 26/07/2011 - 04:11

Jeg er også enig i ovenstående spådomme.

Håber Rebels kan stille hold. De måtte aflyse mod Holbæk tilbage i juni. Men forhåbentligt er de bedre stillet nu. Kan de stille hold, kan de også slå Vikings, men det bliver nok en gyser.

Ved ikke hvad vi kan vente os af Oaks. Resultaterne tidligere i år taler til vores fordel, så regner med vi hiver den hjem. Ferie og skader en generende men forhåbentlig ikke afgørende faktor.

#72 Monarchs

Uglyberg
Medlem siden: 08/04/2011

tir, 26/07/2011 - 21:53

Vest:
Stalions vs Thornder: Tror Stalions vinder en tæt kamp.

Stingers vs Hurricanes: Tror denne kamp bliver mere tæt end forventet, men Canes vinder nok til sidst.

Øst:
Vikings vs Rebels: Tror Vikingerne får deres første sejr.

Oaks vs Monarchs: Regner med en sejr til os fra Monarchs. Vores sidste kamp var åbenbart ikke særlig flot spillet og meget usikker (var desværre ikke med grundet ferie), men håber at jeg kan give lidt ro og styrke til løbeangrebet....

Steen Ugly Berg Monarchs FB #90

Mr. Frost
Mr. Frost's billede
Medlem siden: 03/04/2011

tor, 04/08/2011 - 19:54

Rebels har efter sidste meldinger trukket sig helt fra resten af sæsonen.. :(

Vi havde da også håbet at kunne hive årets første W i land, men ak..

“My advice to defensive players:Take the shortest route to the ball and arrive in a bad humor.”

HG Vikings

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

fre, 05/08/2011 - 10:38

Øh får I ikke det første W, hvis de har trukket sig ;-) (ved godt, hvad du mener)

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Wolf
Wolf's billede
Medlem siden: 07/05/2009

fre, 05/08/2011 - 11:17

Angående Rebels, så er der vist ikke nogen officiel udmeling fra Rebels side endnu, eller er der?

Cougars #74

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

fre, 05/08/2011 - 12:50

Er der virkelig kun 1 hold der har lavet noget optakt??

http://www.hurricanes.dk/node/117

- That is why girls don't play the game...

Esbjerg If 92 H...
Esbjerg If 92 Hurricanes's billede
Medlem siden: 21/04/2009

fre, 05/08/2011 - 12:51

Læse optakt af Stingers vs. Hurricanes
www.hurricanes.dk

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

fre, 05/08/2011 - 21:31

Kan intet finde på DAFF, Infosport eller herlevrebels.dk.
Men håber da Vikings har fået besked, hvis den er aflyst...

#72 Monarchs

Mr. Frost
Mr. Frost's billede
Medlem siden: 03/04/2011

fre, 05/08/2011 - 21:55

Vi har fået besked om at kampen mod Herlev Rebels i morgen er aflyst.

“My advice to defensive players:Take the shortest route to the ball and arrive in a bad humor.”

HG Vikings