tir, 02/08/2011 - 11:41
AaB 89'ers vs Thisted Brewers - En kamp jeg glæder mig til at se hvordan den ender efter Thisted er kommet af med nogle dygtige spiller.
Skjern Trojans vs Skive Gators - Håber bare at Skive stiller hold
Viborg Bullets vs Holstebro Dragon - Nu ser vi hvordan det kommer til at gå Viborg har nogle rigtig dygtig spiller.
# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

tir, 02/08/2011 - 15:56
Her er mine "gæt" på rundens resultater:
89ers - Brewers.
Denne kamp bliver spændende og der er meget på spil for begge hold. Vinder vi den så er kampen om første pladsen i DS Nord igen lidt mere åben, taber vi derimod så sidder Brewers tungt på første pladsen efter min mening. Sommeren har været lang og god ved en del af vores spillere (mig selv inkl. :-)), så det bliver spændende. Thisted har godt nok mistet et par spillere ja, men de har stadigvæk et meget komplet hold og vi skal spille op til vores bedste for at kunne vinde denne kamp, men jeg tror at vi har en chance og vi vil gøre vores bedste for at skabe mere spænding i DS Nord. Mit bud på et resultat: 14-12 til 89ers.
Trojans - Gators.
Til denne kamp tror jeg mest på Trojans, da de virker til at have nemmere ved stille hold også har de også et par gode spillere i deres trup. Jeg tror simpelthen ikke at Gators kan holde tempoet en hele kamp med kun 9-12 spillere. Mit bud på et resultat: 34-8 til Trojans.
Bullets - Dragons.
Denne kamp tror jeg at Dragons vinder, de virker bare stærkere end Bullets som efter min mening har det svært mod hold som kan spille fysisks og disciplineret. Bullets har hurtigheden, men det mangler bare størrelsen og råstyrken. Mit bud på et resultat: 34-16 til Dragons.
Aab 89ers nr. 16.