Uge 14

Tilskuer22
Medlem siden: 06/03/2011

tor, 11/08/2011 - 12:30

Efter en runde med overraskelser, har denne uges gæt lidt der skal rettes op på, krystalkuglen var dælme lidt syg i sidste uge :-)

ØST:

COUGARS @ TOMAHAWKS
Der venter cougars noget af en udfordring, sidst de to hold mødtes var det kun en enkelt scoring fra at ende med en mercy. Medmindre tomahawks laver en "Esbjerg" (Too soon ? :-)) og bliver på sommerferie ser det ud som om der venter cougars et større nederlag.
[TOMAHAWKS VINDER 7-42]

DEVILS @ OAKS
Inden sidste runde ville jeg have kaldt devils favoritter, men efter sejren over Moarchs i sidste runde og hjemmebane er det vist ikke reelt. Helt sikkert en kamp jeg skal ud og se, det burde bliver god og tæt fodbold. Et "kvalificeret" rent gæt på udfaldet vil være at Devils snupper den.
[DEVELS VINDER 13-14]

VEST:

STINGERS @ SWANS
Middelfart imponerede i sidste uge med deres defence imod divisionens 1'er, men viste ikke meget der lignede offence produktion. Jeg holder fast i at swans er det bedste hold i 1 division vest, (specielt efter Esbjergs offensive kollaps i sidste runde) og tror de lever fuldt op til favoritstatusen og snupper en pligt sejr.
[SWANS VINDER 0-28]

HURRICANES @ HAWKS
Fiskernes offense havde udviklet sig igennem hele forårssæsonnen, og lignede inden sommerpausen den klart bedste enhed i 1ste division (min mening) med både solit passing og running game. Men efter at have set dem spille sidste uge (efter en alt for lang køre tur), er jeg langt fra imponeret længere. 3-4 grebne bolde fra WR og flere stafyards end rushing yards. Esbjergs defence skal dog nok holde dem inde i kampen. Jeg tror kampen bliver utrolig tæt, og hvis Hawks har forberedt sig tror jeg på endnu en overraskelse i denne uge.
[HAWKS VIDNER 0-7]

- That is why girls don't play the game...

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

tor, 11/08/2011 - 13:10

Cougars @ Tomahawks.

Sam Funk afgører denne (go 53!!!) og Tomahawks vinder stort.

Devils@Oaks.
Kender ikke noget til begge hold, men Oaks kommer med selvtilliden iorden og er det ikke Devils første efter sommerferien?
Med det i mente tror jeg Oaks tager den, men det er 51%-49% i min verden, så det er nok mest et gæt

Stingers @ Swans.
Swans vinder lokalopgøret

Canes @ Hawks.
Tror på, at Esbjerg kommer igen og vinder, men det bliver en hård fight imellem to gamle rivaler og Hawks er slet ikke uden chancer for at skære garnet op, så fiskene kan svømme frit igen.

Det tegner til en spændende uge i 1. division, som er åben igen, når man lige ser bort fra Sams hold, der losser alle i kuglerne i år!!

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Baseline
Medlem siden: 07/06/2011

tor, 11/08/2011 - 13:31

Herligt at vi i OAKS kan ødelægge krystalkuglens spådomme. Det gør vi gerne igen!

OAKS@Red Devils, tæt kamp med sejr til hjemmeholdet. 12-6 (og gerne med ligeså meget spænding som i kampen mod Monarchs, uha en gyser)

Cougars@Tomahawks
Sikker sejr til topholdet. 0-40

Frederikssund Oaks

JanRJ
Medlem siden: 26/11/2009

tor, 11/08/2011 - 13:48

Jeg tør kun spå en sikker sejr til Tomahawks.

Inden sidste uges runde ville jeg have spået sikker sejr til Red Devils over Oaks. Men efter sidste uge er det svært at sige, hvor stærke Oaks er, og det kan sagtens give dem en sejr mere.
Også en kamp jeg vil se.

#72 Monarchs

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

lør, 13/08/2011 - 18:20

Stingers @ Swans 6-21
Tak til Middelfart for en god kamp.

Klir Klir

Molbech@Swans
Medlem siden: 12/08/2011

lør, 13/08/2011 - 18:30

Tak for en god kamp Stingers, bedre held næste år ;)

Stingers RB-LB
Stingers RB-LB's billede
Medlem siden: 20/09/2009

lør, 13/08/2011 - 23:02

Selv tak, held og lykke i play offs.

janln58
Medlem siden: 17/01/2009

søn, 14/08/2011 - 17:00

Canes @ Hawks 22-0

JBreddevilqb
JBreddevilqb's billede
Medlem siden: 19/03/2009

søn, 14/08/2011 - 19:07

Thanks for the support Big win to Devils 47-8 over Oaks but a very well played game.

If you don´t want to get hit don´t come to the game!JBRDQB