Køb af billetter til nfl

LMCVikings77
Medlem siden: 17/05/2009

tir, 16/08/2011 - 14:00

alle.. jeg skal til usa her til efteråret og se en kamp på M&T bank stadium.

ville høre om der var nogen der har en ide til hvordan man får fat i lidt billigere billetter?
ville gerne have nogle gode pladser. men syntes 300 usd er ret pebret?

håber der er nogen der kan hjælpe..

hilsen jacob aka lmc

Dusty
Dusty's billede
Medlem siden: 15/01/2009

tir, 16/08/2011 - 14:08

Jeg tror bare jeg ville kigge på stubhub når jeg kom lidt tættere på eller simpelthen købe dem af en scalper uden for stadion.. Da jeg boede i Tampa (ved godt det er et mindre publikum), kunne vi få club seats på 10-15 række ud for 30 yard el lign for omkring 90 dollars ved stadion..

Aalborg 89ers, #24

Svupper
Svupper's billede
Medlem siden: 10/02/2009

ons, 17/08/2011 - 08:00

Og hvorfor mon de har et mindre publikum i Tampa ;-) (Yeah it's on b...... ).
Men flere siger, at de kan sagtens købes derovre udenfor stadion eller i ugen op til kampen.

"Play-calling is the most overrated thing in football. Play execution is the most underrated thing in football."
Coach Marv Levy

Knight Rider
Knight Rider's billede
Medlem siden: 15/01/2009

ons, 17/08/2011 - 19:34

Ticketmaster.com
Nu ved jeg ikke hvornår I skal afsted, men jeg prøvede lige at søge billetter til preseason Ravens - Chiefs, og man kunne sagtens købe billetter til den kamp, så prøv det inden Stubhub, så får du de pladser du vil have, til den rigtige pris.
Med Ticketmaster afhenter man billetterne på kampdagen ved et billetafhentningsted "Will Call", hvor man bare skal vise det kreditkort man har brugt til at købe billetterne med.
Hvis de ikke har billetter til den kamp du vil se, så prøv eBay.com