Til Odense Swans

Den12spiller
Medlem siden: 18/05/2010

søn, 28/08/2011 - 13:02

Hvorfor er det at man fra klubbens side, udtaler at man gerne vil af med det rygte man har opbygget gennem en årrække, og så samtidigt beholder samtlige uheldige elementer i klubben?

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede
Medlem siden: 02/03/2011

søn, 28/08/2011 - 14:03

Hvad prøver du at sige med din udtalelse? OS er en klub med plads til alle, der ønsker at dyrke amerikansk fodbold på et ambitiøst plan, i Odense. Har svært ved at forstå hvem/hvad de "uheldige elementer" skulle være? Jeg ser OS som en klub med en rig historie, der i dag består af gamle såvel som nye medlemmer, der alle arbejder sammen for at skabe en velfungerende klub. Mange af disse medlemmer har gennem tiderne foretaget et enormt arbejde, for at gøre OS til den klub den er i dag, og arbejder til stadighed for at gøre OS endnu bedre.
Hvis der blot er tale om, at du ikke kan "lide" OS, elller at du føler behov for at hænge enkelte medlemmer i organisationen ud, synes jeg du skal tage at slette dit eget indlæg, før det bliver for pinligt for dig selv.
Myten om "de svinske svaner" er for længst død og begravet. Det OS du ser i dag spiller hård, kontant football, men er på ingen måde svinske. Tror jeg samtlige af vores modstandere i år, vil nikke genkendende til.

Klir Klir

RB-Thunder
RB-Thunder's billede
Medlem siden: 13/02/2009

søn, 28/08/2011 - 15:59

Ahhhh :)

Jeg var da ved at blive slået ned af Jonas fra jeres hold fordi han ikke kunne tåle et lille block efter han havde haft travlt med at svine os til. Så der er vel stadig lidt at arbejde med..

Men det er godt i har fokus på det, og vil mene der stadig er plads til forbedringer. Spillede imod Hurricanes i weekenden og selvom vi tabte er det altid en fornøjelse at spille mod dem.

# 47 RB/WR/CB

Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general....

Den12spiller

søn, 28/08/2011 - 16:59

Myten om "de svinske svaner" er for længst død og begravet <- næppe.
Og ja, der er sku arbejdet hårdt og længe, for at opnå det ry i har nu, true story.

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede

søn, 28/08/2011 - 17:47

Selvfølgelig er der stadig noget at arbejde med. Men tror jeg gælder for de fleste klubber, inklusiv Thornder. Jonas er en meget aggressiv spiller, hvilket også er noget af det der gør ham til en af de bedste forsvarsspillere i 1. div. Og jo, han dummer sig til tider. Ligesom mange andre spillere. Men har ikke set noget fra Jonas' side denne sæson, der retfærdiggør en hetz mod ham.
@ Den12spiller: Det var da nogle utroligt saglige og konstruktive udsagn du kommer med. Hvor er det fedt at man har et forum som dette, så personer som dig kan komme med snotdumme kommentarer, der bygger på, hvad man må formode er, et personligt dårligt forhold til OS. Hvis du har et konkret eksempel du har lyst til at komme med, istedet for at forsøge at sige noget som du ikke helt "tør" sige, synes jeg du skal gøre det.
OS har i denne sæson spillet fair overfor alle deres modstandere, så har svært ved at forstå hvordan tidligere episoder med nuværende spillere i OS, på nogen måde skulle have relevans.

Klir Klir

Thrashers69
Medlem siden: 27/04/2009

søn, 28/08/2011 - 17:55

Jeg forstår ikke helt, hvad du vil med dit indlæg. Er du en tidligere spiller, som føler dig dårligt behandlet? Har du tidligere spillet imod Swans og der er en der har været svinsk overfor dig?
Du kommer med et angreb mod klubben, uden på nogen måde at bakke det op faktuelt. Hvad er der sket nu, siden det skal bringes på banen nu?
Hvis du mener, at der er nogle uheldige elementer i klubben, som du syntes ødelægger klubben, så gå ind i en intern dialog med bestyrelsen i stedet for, at hænge klubben ud foran hele football-Danmark.

Freddy
Medlem siden: 17/02/2009

søn, 28/08/2011 - 20:09

syntes jeg kan huske en kamp hvor Stingers var på besøg i odense... der blev en spiller ejected for at slå en af middelfart spillerne.. sååååhhh...

Den12spiller

søn, 28/08/2011 - 20:16

Det må ha været de andre Odense Swans, Freddy.. For sådan noget kan da ikke lade sig gøre i en fairplay klub som Swans...

Lige bortset fra, at.. Nårh jo!

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede

søn, 28/08/2011 - 20:19

"Slå en af Middelfart spillerne" - Arrrggh, ikke ligefrem. Ved ikke om du selv så episoden, men at kalde det et slag, er noget af en overdrivelse. Er også tydeligt at se på tape.

Klir Klir

Den12spiller

søn, 28/08/2011 - 20:21

I benytter jo også et andet regelsæt end resten af football Danmark, så kan godt forstå du stille dig uforstående overfor episoden.

D_ _ M _ _
D_ _ M _ _'s billede

søn, 28/08/2011 - 20:22

@Den12spiller: Kom nu! Er der ingen substans i dit indlæg? Det er da for pinligt at en person, der ikke engang spiller, forsøger at starte en smædekampagne, uden at have noget konkret at komme med. Kom da ud af busken, og fortæl folk hvad dit problem med OS er?

Klir Klir