Slagelse 0 - 50 Demons

IQn
Medlem siden: 11/03/2010

søn, 04/09/2011 - 21:40

Slagelse 0 - 50 Demons
http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.daff/kddny.hms?kn=00004129&fb=DAFF&r...

Øh, det kom lidt som en overraskelse. Er der nogen der kan "confirm" det resultat?

Ellers vil det betyde at vi Aab skal have byttet en af vores slutspils kampe da vores NL hold også har hjemmebane samme dag.

Aab 89'ers

CHK
Medlem siden: 15/01/2009

søn, 04/09/2011 - 22:06

det var vist 56-6 men jo det stemmer

M. Rodholm
Medlem siden: 17/05/2009

man, 05/09/2011 - 07:24

Det er helt korrekt. Nu er mit syn nok lidt "farvede" pga. mit tilhørs forhold til Demons. Men fra sidelinien så det ud som om at Slagelse ikke rigtig kunne få det til at fungere. Også selvom der var 4-5 hvide Wolfpack hjelme med (ved dog ikke om de rent faktisk har været aktive i NL holdet i år).

DT #76 - Amager Demons

Illum
Illum's billede
Medlem siden: 17/01/2009

man, 05/09/2011 - 08:24

wow, overraskende resultat. Jeg mener Slagelse havde nogen spillere med ved U19 landsholdet, bla. deres udemærkede RB, men at Demons skulle være så meget bedre er overraskende.

#2 Roskilde Kings

Schou
Medlem siden: 29/01/2009

man, 05/09/2011 - 09:34

jeg kan kommentere på begge pkt Illum.

Der var to ting der gjorde sig gældende i kampen:

- Dels var Slagelse tydeligvis ramt af afbud og andre forhindringer. Det var bestemt ikke det samme hold som vi mødte i foråret.

- Dels var Demons Breddehold mødt op med en anstændig roster, til forskel fra sidst. (I foråret var vi 12 mand i Slagelse, indtil en skade reducerede os...)

Derudover er vi rent faktisk bare blevet så meget bedre! Både pga. nye spilleres fremragende udvikling og pga. tilgang af erfarne kræfter.

Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om at vi ville vinde, heller ikke før kampdagen. Kampens pointmæssige resultat er dog helt klart forårsaget af Slagelses udfordringer på rosteren.

Man kan også sige det med udgangspunkt i kampresultaterne i løbet af sæsonen:

Vi har vundet hver eneste kamp, hvor vi har stillet mere end 14 mand til start.

Schou
HC Demons Breddehold

Jonze70
Medlem siden: 12/04/2009

man, 05/09/2011 - 11:06

Jeg kan bekræfte resultatet.
Som ass. coach. var det en lidt frustrende situation. Som Illum siger havde vi vores RB afsted med landsholdet.
Vi havde en masse skader og afbud. Det førte til vi måtte sætte en spiller ind, som ALDRIG havde prøvet at spille QB før, ikke engang til træning.
Kort sagt. Vi var et helt andet hold end vi var sidst mod amager, og amager var et helt andet hold end de var sidst.

IQn
Medlem siden: 11/03/2010

man, 05/09/2011 - 11:14

Tak for tilbagemeldingerne.
Og tak til Deamons for at hjælpe os med hjemmebanen om 12-13 dage.

Jeg ser frem til at byde Deamons eller Slagelse velkommen til Aalborg, alt efter hvordan det går med slagelses sidste kamp.

Aab 89'ers