Slut med anonymitet på usfootball.dk???

Søby
Søby's billede
Medlem siden: 23/02/2009

ons, 14/09/2011 - 14:44

Hej alle!

Jeg sidder lidt og tænker på, at det er mærkeligt, at det er tilladt at være anonym bruger på usfootball.dk, hvilket tit kan resultere i mudderkastning, som intet formål tjener - og som velsagtens er imod idéen med netop usfootball.dk.

Hvis usfootball.dk virkelig ønsker at være officielt forum m.v. for DAFF - var det så ikke en idé, at brugerne skulle oprettes med fuldt navn og licensnummer for at kunne deltage i debatter m.v.

På denne måde ville folk ikke kunne skjule sig bag et alias - og derfor i en eller anden form bedre stå til ansvar for deres ytringer!

Det er selvfølgelig klart, at folk skal kunne oprette en brugerprofil med deres kælenavn eller lignende, men jeg mener, at det kunne være en god idé, at det altid fremgår, hvem brugerne reelt er.

Bare en idé fra min side... hvad siger andre brugere her på sitet?

Thunder - WR

Seabass
Medlem siden: 10/06/2010

ons, 14/09/2011 - 14:57

Jeg er enig, det lyder som en rigtig god idé!

Men så er det slut med at sidde og læse om folk der skaber sig og ter sig ånsvagt, osv i skolen! ;)

Football is not a contact sport - It's a collision sport!

DBcba
Medlem siden: 05/06/2011

ons, 14/09/2011 - 15:31

Lyder som en fesen idé.. Vil det sige, at man som almindelig interesseret ikke må deltage i debatter? Eller hvis man som jeg, har et inaktivt licensnummer?

Tror på ingen måde det vil gavne hverken dette forum eller dets ry...

Mads
Mads's billede
Medlem siden: 16/01/2009

tir, 22/11/2011 - 10:27

-

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

ons, 14/09/2011 - 16:37

Ha ha ha, nice one :)

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

ons, 14/09/2011 - 16:38

- On topic, dårlig ide.

Folk skal hve lov til at være anonyme hvis de vil det.
Alternativet er færre medlemmer, og de samme brugere fra før der nu bare skændes med signatur på.

Thomas Christia...
Thomas ChristiansenLB's billede
Medlem siden: 12/09/2011

ons, 14/09/2011 - 16:56

Jeg syns ikk det ville være smart med licens nummer ... da forummet jo er åbent for alle..
men jeg har intet imod at man ikk kan være anonym, jeg har svært ved at se hvorfor man ikke
vil stå ved det man ytrer, med navn.
Tror bare det vil være svært at kontrollere om det info man skriver er korrekt eller ej.. og så er man lidt lige langt, så umiddelbart tror jeg ik man kan gøre andet end opfordre brugerne til at bruge deres navn, klub og position i signaturen f.eks. :)

Og lige en fodnote til det at kaste med mudder som anonym, hvis man ikk kan stå ved det med navn... så kan det ikke være skide konstruktivt (tænker her på den berygtede forum-raper "den12spiller" .. det er jo ganske underholdende at se hvordan folk kan fare i flint over sådan en tåbe,som øgensynligt tænder på at pisse football danmark af).
Så et lille opråb fra mig, ignorer dem, og lad forum moderator lukke tråden og fjerne brugeren når de viser sig.. :) (hvis de er så ekstreme som førnævnte).. Og iøvrigt stå ved jeres ytringer og lad folk vide hvem som kommer med de super gode ideer og predictions som ellers er herinde :)

My penny is up :)

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved Vikings

Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved Vikings

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

ons, 14/09/2011 - 18:12

Altså jeg vil sige jeg synes det er en god ide med at man ikke kan være anonym.

Måske ikke lige med licens nr men i det mindste skulle lave en "profil" hvor man skal skrive navn osv måske hvilken klub man kommer fra.

Inden jeg kom med i Usfootball håbede jeg det var et sted hvor man kunne søge om hjælp,ider, få en god snak om football og hvordan det er rundt i Danmark.

Men har fundet ud af usfootball er et sted hvor du kan smide en boldt op i luften også bliver den mega nakket af folk som bare tænker før de skriver. det er dem som vi kalder troll's og hold kæft de er søde. men synes det er synd hvad US er. for der er også rigtig mange fede folk her inde som man kan have en god snak med men hold kæft der er mange aber som kun er her for at nedgøre og svine folk til og hakke dem ned.

Jeg tror hvis man havde en profil så ville folk tænke en ekstra gang over hvad man lige skriver i en post. men igen det nok umuligt så trolls må man leve med og de er over alt på nettet :)

og glæder mig til der er en som måske lige finder en eller 1000 stave fejl og skal nakke mig :P

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

Proxy-man
Proxy-man's billede
Medlem siden: 13/09/2011

ons, 14/09/2011 - 18:54

Dum idé.

Att: Mads, den førstefødte der... Skal den gå på runde, eller hvordan havde du tænkt dig?

Søby
Søby's billede

tir, 22/11/2011 - 11:38

-

Thunder - WR

Søby
Søby's billede

tor, 15/09/2011 - 10:37

Hej alle!

For at bringe tråden tilbage på sporet i forhold til min oprindelige idé med at starte den, så vil jeg da skynde mig at sige, at der selvfølgelig også skal være plads til, at alm. tilskuere og andre med interesse for vores sport skal kunne deltage i debatten på usfootball.dk.

Men ligesom det på andre sites kan lade sig gøre, at folk skal identificere sig med ID for at oprette en bruger, så burde dette også kunne lade sig gøre herinde.

Jeg tror, at det på længere sigt vil give en mere konstruktiv dialog, da folk så ikke længere kan give en "gratis sviner" m.v.

Thunder - WR