søn, 26/04/2009 - 14:11
Infosport viser sejr til Swans på 34-28.
Det må jeg sige, det overrasker mig lidt.
Nogen der kan komme med et referat?
Havde Esbjerg ikke deres kæmpe TE med?
Hvilke profiler har Swans som gjorde forskellen?
Infosport viser sejr til Swans på 34-28.
Det må jeg sige, det overrasker mig lidt.
Nogen der kan komme med et referat?
Havde Esbjerg ikke deres kæmpe TE med?
Hvilke profiler har Swans som gjorde forskellen?
Imponerende Swans.
Godt kæmpet!
Hmm kan lige gi' lidt info.
Hurricanes stillede med ca 22 spillere, mens vi (swans) kun havde 13.
Vi scorede på vores første spil, men vores defense have det svært i starten. Så ja, esbjerg havde en 22-6 føring ved pausen. I anden halveg fik esbjerg slet ikke deres o oppe og køre, mens vi spillede godt på defense. Vores offense så også godt ud, og så kom vi bare igen og vandt, der er ikke så meget at sige (:
Og jo de havde deres GIGA TE med, men vi fik lukket ned for ham i anden halveg (:
André Staal
Odense Swans
u16 S/WR
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
Det lader til at der bliver mere spænding i U16 RR i år, det bliver interessant at se , hvordan sæsonen udvikler sig. Gruppe syd er da vist også dynamit gruppen i år.Swans som vinder er lidt af en overraskelse men fedt med lidt spænding, godt gået Swans!
One Will to win
Så står vi her, 7 kampe senere, og kan konstatere at vi Swans er 7-1 og klar til sy møde jer her på lørdag..ikke lige hvad folk havde regnet med var? :D vi ses på lørdag, hvad position spiller du bullets #34 ?
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
Så står vi her, 7 kampe senere, og kan konstatere at vi Swans er 7-1 og klar til sy møde jer her på lørdag..ikke lige hvad folk havde regnet med var? :D vi ses på lørdag, hvad position spiller du bullets #34 ?
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
André Staal 86#
Odense Swans
U19 WR/S
søn, 26/04/2009 - 14:31
Jo, Esbjerg havde medbragt deres monster af en TE, og han havde også en del gode spil i 1.halvleg. Ved halvleg stod der derfor 22-6 i Hurricanes' favør, men Swans' u16 coaching staff må have holdt en brandtale i pausen, og delt nogle seriøse mælkesnitter ud, for de ownede i 2. og 3. quarter. Især Swans' defence fik lukket ned for alt hvad Esbjerg kom med. Det kombineret med flotte kast fra deres offence og løb gav altså flot resultat på 34-28 til Swans.
Der er faktisk ikke nogen der bør fremhæves fra Swans, for de spillede alle flot og som et hold, og bakkede hinanden op hele vejen rundt!
Never argue with an idiot! He'll only drag you to his level, and beat you by experience...