2 Div næste år

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

ons, 05/10/2011 - 11:06

Hej

Hvor mange kunne tænke sig at komme op i 2 Div næste år ?

Vi er Holstebro går og tænker på at spille 11 mand og tror 2 div ville være en god mulighed for mange hold at spille noget "rigtig" fodbold.

Hold der godt kunne spille 11 mand.

Skjern - Brewers - Dragons - Phoenix - Admirals - Guardians

Nogle har jeg ikke taget med fordi de har et 1 div hold men de er da også velkommen

min mening er det da med at komme ud af DK serien :P og komme fra 9 mand til 11 mand

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

Jepsen
Medlem siden: 20/01/2009

ons, 05/10/2011 - 11:43

Brewers, Phoenix, Dragons og især Admirals bør spille 11 mands. I har efter min mening en bred nok trup.
Skjern kender jeg ikke noget til.
Os i Guardians tror jeg ikke kommer op endnu (jeg er ikke en af beslutningstagerne), vi er bare ikke særligt mange, og det vil bare resultere i aflysninger. Det er der ingen der gider.
Giv os et par år, så har vi fået en del U19 op :)

jakobadmirals
Medlem siden: 20/01/2009

ons, 05/10/2011 - 19:59

Admirals vil med stor sandsynlighed spille i en højere række næste år. Det ser ud til at næsten hele grundstammen af spillere stadig spiller næste år, pånær et par stykker. Og der er allerede begyndt at komme mange rookies til træningerne.

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

ons, 05/10/2011 - 21:58

ja men det samme i Holstebro der kommer rigtig mange nye og vi har lige fået lavet en rigtig fed promoter film som kommer til at køre på alle skoler i Holstebro og vores diskoteker..

men vil lige vise jer den på US imorgen kunne måske hjælpe andre klubber.

Men ja håber der vil være flere som vil i 2 div så vi kan prøve 11 mand og måske blive klar til 1 div næste år igen

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

JeppeP
Medlem siden: 15/10/2010

tor, 06/10/2011 - 12:41

Os i Phoenix havde også håbet i starten af sæsonen da vi havde max roster og det lignede vi var ved at have et junior hold oppe og køre, at vi kunne spille 11 mands her næste år.
Sæsonen gik bare ikke som vi havde håbet, vi begyndte at miste spillere til uddannelse, flyttede væk osv., og på junior fronten ved jeg desværre ikke hvad der sker vi har bare ikke fået gang i et hold selvom vi virkelig prøver!

Jeg er rimelig sikre på vi godt kunne spille 11 mands hvis vi var nok, men når vi kun har været 20 mand til de sidste kampe og endnu mindre til træning, tror jeg desværre ikke det bliver 2012 at Phoenix bliver et 11 mands hold.

Men jeg håber og krydser da fingre for det! :)

S.I.F. PHOENIX - #23