søn, 09/10/2011 - 13:40
Nu var det min første tur, til finalerne på Farum Park, og spændingen og glæden til at se de bedste hold dyste om guldet.
Men det blev ofte forstyret af en irriterende lyst fra nogle små grupper tilhænger, der havde brug for at lufte deres "had" til det modsatte hold.
Jeg har svært ved at forstå folk moral og normer, at unge U16 drenge, skal mødes med tilsvining og nedgørenede tilråb.
Er det sådan, unge drenge skal lærer, at det er sådan man opfører sig. Jeg fik fortalt af andre, at det også var samme opførelse sidste år, og det syntes jeg faktisk er rigtig dårlig renomme folk omkring football.
Nedgørelse, buuuh'e, osv. som er negativt, mener jeg slet ikke hører til blandt football tilskuere og specielt ikke over for unge drenge.
Jeg håber folk ikke vil tage dette indlæg som negativt, men mere som en problemstilling, vi alle i fællesskab kan forbedre.

søn, 09/10/2011 - 16:50
Lad os bare sige det lige ud Heffer-
Herlev Rebels har altid haft en god fanskare med til deres Junior finaler gemmen årne,
---MEN--- Herlev´s fordrukkende tilskuere var en skændelse at høre på, IGEN IGEN i år,
Jeg er mere end enig i, om at det desværre i år opnåde grimme højder end de tidligere år,
NEJ, det er ikke ok at svine en spillere til som kommer ud med en skade om det er u16.U19 eller senior,
Og NEJ, det er ikke ok at stå og hænge ud over rækværket og svine spiller og coaches til med grimme personlige tilråb i en magafon.
Steming og buu råb høre med, såen er det bare, og at man sidder med megafoner og råber.tja.-.det er jo det som råbes ,som er det grimme,
Og med fare for at der siges, at det her kun er et surt opstød ,fordi jeg tabte Junior bowl,kan jeg kun sige, vi var i det mindste i finalen.
Man skal ikke hæve sin pegefiger mod andre klubber om hvordan og hvorfor, vi i Towers har da også voers ting at slås med, men som Rebels opførte sig, som klub på Farum park, er langt fra acceptabelt, især i en U16 finale,
Med sportslig hilsen
Coach ICE
U19 Head coach
Copenhagen Towers
Purple is the mother off all coloers