ons, 12/10/2011 - 14:09
Hey
Sad lige med en tanke, om at det kunne være fedt med ugentlige eller månedlige sammendrag/highlights fra NL kampene i løbet af sæsonen .. Hvis alle NL kampene bliver optaget på video, burde dette måske være muligt? .. ultimativt ville det jo være at kunne få lavet sådan et lille highlights show på TV2 Sport om søndagen.. nu hvor Elming og Falkeøje gør så meget for football danmark, så ville dette måske være med til at udbrede sporten endnu mere lokalt..
Det er utrolig så mange som ikke aner at der spilles football i de enkelte byer (f.eks her i Næstved, hvor der har været et hold i 20 år.. :) .. men det viser også lidt om prioriteten i de lokale medier, selvom vi indleverer pressemeddelser, så kan det måske lige blive til to linier i lokalsprøjten..)
Thomas Ninja Christiansen
LB #99, Næstved Vikings

ons, 12/10/2011 - 17:13
Nationalliga.dk forsøgte at starte noget af det du omtaler, men det blev ikke til andet end 1 rundes highlights de fik lavet: http://nationalliga.dk/tekst.asp?id=26
Af hvad jeg har hørt fra folkene bag, så tager det ret lang tid for dem at finde højdepunkterne, fordi de bliver nød til at se videoerne i gennem fra alle spillede kampe - dog har de kun fokuseret på national ligaen.
Desværre syntes jeg også video kvaliteten der bliver filmet til kampene sjældent er super god, hvertfald hvis det skal bruges til highlights. Jeg tvivler på TV stationer har lyst til at putte sådan nogle videoer på deres HD kanaler, det vil næsten komme til at ligne video fra gamle VHS bånd i forhold til resten af deres signal.