Søger noget hjælp til hvordan man laver en Tackle sled og hvordan man bedst gør hjelme pæne igen !

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

tir, 01/11/2011 - 22:22

Hej US

Nu er det jo snart vinter og så skal man jo i gang med at arbejde.

Jeg har søgt og søgt på nettet men synes ikke det er til at finde et sted hvor der er nogle beskrivelser på hvordan man laver en Tackle sled til 3-4 mand.

Så tænkte jeg at måske der var nogle af jer som har lavet en eller noget:)

Også skal vi have alle hjelme gjort ny sorte og hvordan gør vi det bedst?

Skriv her eller send mig en mail på Asbjorn-L@hotmail.com :)

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]

Breiner
Breiner's billede
Medlem siden: 15/10/2011

tor, 03/11/2011 - 13:58

Den med slæden kan du tage ned til en Smed og spørge ham om hvordan det er bedst at lave, hvis i har nogle produktions skoler i området så spørg dem om de gider at lave det, her for at støtte en lokal sports forening.

Vi fik malet alle vores hjelme da vi begyndte at spille med orange hjelme, vi var så heldige at en på holdets far var autolakerer, men gå sammen med mange, fordi det bliver billiger jo flere der går med

Stingers #53

karlsen
karlsen's billede
Medlem siden: 23/01/2009

tor, 03/11/2011 - 19:43

tag et billede af den i gerne vel have lavet og vær krative... jeg har lavet to styk slæder og en enkelt power tunnel her i stingers. det er bare lidt svært at forklare over en besked.. selve rammen er der jo ikke det store raket forskning i det er mere med hvordan dummies skal flytte sig når i rammer den..

i kan altid kontakete mig hvis i har spørgsmål deraf : karlsen2@yahoo.dk

mvh
kristian karlsen
Middelfart stingers Afc
Coach/player/byggemand bob ;)

Viller
Viller's billede
Medlem siden: 27/06/2010

tor, 03/11/2011 - 22:52

Fedt fedt fedt :) mange tak tror vi skriver til dig Karlsen og Breiner det med at snakke med en skole om det er en super fed ide !.

# 66
Holstebro Dragons
www.Holstebro-Dragons.dk
Clear eyes full hearts can't lose
[Why you keep trolling ?]